loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ تبریز از احمد سولو با من برنو به دوش یاغی مشروطه خواهعشق کاری کرده که تبریز می سوزد در آهبعدها تاریخ می گوید که چشمانت چه کردبا من تنها تر از ستارخان بی سپاهموی من مانند یال اسب مغرورم سپی

حسین بازدید : 163 جمعه 25 مهر 1399
متن آهنگ تبریز از احمد سولو
با من برنو به دوش یاغی مشروطه خواه
عشق کاری کرده که تبریز می سوزد در آه
بعدها تاریخ می گوید که چشمانت چه کرد
با من تنها تر از ستارخان بی سپاه

موی من مانند یال اسب مغرورم سپید
روزگار من شبیه کتری چوپان سیاه
هرکسی بعد از تو من را دید گفت از رعد و برق
کنده ی پیر بلوطی سوخت نه یک مشت کاه

تکست آهنگ تبریز از احمد سولو



کاروانی رد نشد تا یوسفی پیدا شود
یک نفر باید زلیخا را بیاندازد به چاه
آدمیزادست و عشق و دل به هر کاری زدن
آدم ست و سیب خوردن آدم ست و اشتباه

سوختم دیدم قدیمی ها چه زیبا گفته اند
دانه ی فلفل سیاه و خال مهرویان سياه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو