loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ محلی غمگین یه روزی تو چشمام عکس تو افتاد با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین محلی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : یه روزی تو چشمام عکس تو افتاد نگاه نگاری دست دلم داد کاشکی هیچ و

حسین بازدید : 78 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ محلی غمگین یه روزی تو چشمام عکس تو افتاد با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین محلی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

یه روزی تو چشمام عکس تو افتاد

نگاه نگاری دست دلم داد

کاشکی هیچ وقت تورو ندیده بودم

آب از سرم گذشته ای دادو بیداد

میگفتی با چشمام کارم تمومه

چه بی اعتبار است رسم زمونه

نشد تسلیم احساست نباشم

نباشی زندگی دیگه حرومه

نباشی زندگی دیگه حرومه

شرم از نگام میگیره یه لحظه

اسممو صدا کن دلم بلرزه

بزار تا ابد فقط اسم تورو بدونم

اسممو صدا کن دلم بلرزه

شرم از نگام میگیره یه لحظه

اسممو صدا کن دلم بلرزه

بزار تا ابد فقط اسم تورو بدونم

اسممو صدا کن دلم بلرزه

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو