loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ تو نیستی و بی کسی امونمو بریده از شهلا با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : تو نیستی و بی کسی امونمو بریده هر چی دعا میکنم خدا جواب نمیده آخ که دلم

حسین بازدید : 108 پنجشنبه 15 آبان 1399

دانلود آهنگ تو نیستی و بی کسی امونمو بریده از شهلا با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

تو نیستی و بی کسی امونمو بریده

هر چی دعا میکنم خدا جواب نمیده

آخ که دلم لک زده واسه چشاتو دیدن

اما جداییت منو به خاک و خون کشیده

تو که به جای من نیستی بفهمی چی دارم میگم

از اون روزی که تو رفتی نمیدونم کجا میرم

تو که به جای من نیستی بفهمی چیه دردم

چرا رفتی مگه با تو چیکار کردم چیکار کردم

هی رفیق خوب دیروزم دلم برات تنگ شده

پای غم نیستی میسوزم دلم برات تنگ شده

هی رفیق خوب دیروزم دلم برات تنگ شده

پای غم نیستی میسوزم دلم برات تنگ شده

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو