loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ فقط شبیه خودتی از بنیامین بهادریتموم این شهر میدونن که بدجوری دوست دارم که بدجوری گرفتارمالهی قربونت برم من هنوزم منتظرم تورو بدستت بیارمتـــو …شانس بزرگ همه ی عمر من اون که توییفقط شبیه خودت

حسین بازدید : 34 پنجشنبه 11 دی 1399
متن آهنگ فقط شبیه خودتی از بنیامین بهادری

تموم این شهر میدونن که بدجوری دوست دارم که بدجوری گرفتارم
الهی قربونت برم من هنوزم منتظرم تورو بدستت بیارم
تـــو …
شانس بزرگ همه ی عمر من اون که تویی
فقط شبیه خودتی
تـــو …
برگ برنده گل من اون که همون که تویی
فقط شبیه خودتی
بیای تویه فال خودم فقط بشی مال خودم


تا که حسودی بکنم
خودم به این حال خودم
تـــو …
شانس بزرگ همه ی عمر من اون که توئی
فقط شبیه خودتی
تـــو …

منبع : رسانه آبــــــــــــــان مـــــــــــــوزیـــــــــــک


http://www.abanmusic.net/
دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو