loading...

ام پی تری فول

آهنگ تصنیف جوانی عبدالحسین مختابادجوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی رانجستم زندگانی را گم کردم جوانی راکنون با بار پیری آرزومندم که برگردم به دنبال جوانی کوره راه زندگانی رابه یاد یار دیرین کاروان گم

حسین بازدید : 33 جمعه 19 دی 1399

آهنگ تصنیف جوانی عبدالحسین مختاباد

جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را
نجستم زندگانی را گم کردم جوانی را
کنون با بار پیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را
به یاد یار دیرین کاروان گم کرده را مانم
که شب در خواب بیند همرهان کاروانی را
چه بیداری تلخی بود از خواب خوش مستی
که در کامم به زهر آلود شهد شادمانی را
سخن با من نمی گویی الا ای همزبان دل
خدایا با که گویم شکوه بی همزبانی را
نسیم زلف جانان کو که چون برگ خزان دیده
به پای سرو خود دارم هوای جانفشانی را
جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را
نجستم زندگانی را گم کردم جوانی را
کنون با بار پیری آرزومندم که برگردم
به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو