loading...

ام پی تری فول

همه شب با یاد مه روییبه دل و جان ، تاب و تبی دارمچه خبر آن سلسله گیسو راچه خبر آن سلسله گیسو راکه پریشان روز و شبی دارمکه پریشان روز و شبی دارمهمه شب با یاد مه روییبه دل و جان ، تاب و تبی دارمچه خبر آ

حسین بازدید : 40 جمعه 19 دی 1399

همه شب با یاد مه رویی
به دل و جان ، تاب و تبی دارم
چه خبر آن سلسله گیسو را
چه خبر آن سلسله گیسو را
که پریشان روز و شبی دارم
که پریشان روز و شبی دارم

همه شب با یاد مه رویی
به دل و جان ، تاب و تبی دارم
چه خبر آن سلسله گیسو را
چه خبر آن سلسله گیسو را
که پریشان روز و شبی دارم
که پریشان روز و شبی دارم
چه کنم گر ناله چنین محزون
چه کنم گر ناله چنین محزون
نکنم از گردشت ای گردون
که دلی چون ساغر می پرخون
که دلی چون ساغر می پرخون
به هوای لعل لبی دارم
به هوای لعل لبی دارم

به خم زلفی که نگون کردی
دل من پا بند جنون کردی
چه بگویم با تو که چون کردی
که چگونه روز و شبی دارم
چه بگویم با تو که چون کردی
که چگونه روز و شبی دارم

چه کنم گر ناله چنین محزون
چه کنم گر ناله چنین محزون
نکنم از گردشت ای گردون
که دلی چون ساغر می پرخون
که دلی چون ساغر می پرخون
به هوای لعل لبی دارم
به هوای لعل لبی دارم

به خم زلفی که نگون کردی
دل من پابند جنون کردی
چه بگویم با تو که چون کردی
که چگونه روز و شبی دارم
چه بگویم با تو که چون کردی
که چگونه روز و شبی دارم

همه شب با یاد مه رویی
به دل و جان ، تاب و تبی دارم
چه خبر آن سلسله گیسو را
چه خبر آن سلسله گیسو را
که پریشان روز و شبی دارم
که پریشان روز و شبی دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو