loading...

ام پی تری فول

آهنگ تصنیف شکوه عبدالحسین مختابادوفا نکردی و کردم، خطا ندیدی و دیدمرمیدی و نرمیدم، بریدی و نبریدماگر ز جمله ملامت،‌ شنیدم از تو شنیدموگر ز کرده ندامت، کشیدم از تو کشیدمشکوه دارم شکوه دارم با دل بی غمگ

حسین بازدید : 39 جمعه 19 دی 1399

آهنگ تصنیف شکوه عبدالحسین مختاباد

وفا نکردی و کردم، خطا ندیدی و دیدم
رمیدی و نرمیدم، بریدی و نبریدم

اگر ز جمله ملامت،‌ شنیدم از تو شنیدم
وگر ز کرده ندامت، کشیدم از تو کشیدم

شکوه دارم شکوه دارم با دل بی غمگسارم
مُردم ای مهتاب بسوزی همچو شمعی در مزارم

بعد از این یا گردبادم، یا در این صحرا و بادم
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم

...
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم

***
گذشتی و نگذشتم،شکستی و نشکستم
بریدی و نبریدم، گسستی و نگسستم

اگر که خانه به دوشم، اگر که باده پرستم
کجا که با تو نبودم، کجا که بی تو نشستم؟

شکوه دارم شکوه دارم با دل بی غمگسارم
مُردم ای مهتاب بسوزی همچو شمعی در مزارم

بعد از این یا گردبادم، یا در این صحرا و بادم
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم

تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم
تا رسم در رهگذارت، یا رسی در رهگذارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو