loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ یه امشب آرمین شیرزاد Lyrics Music Armin Shirzad Ye Emshab ترانه و شعر آهنگ یه امشب آرمین شیرزاد مثل رویا شده امشب دیوونه شو یه امشب دستاتو بده دستم دیوونه عشقت شده دنیام تو یعنی خود

حسین بازدید : 44 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ یه امشب آرمین شیرزاد

Lyrics Music Armin Shirzad Ye Emshab

متن آهنگ یه امشب آرمین شیرزاد

ترانه و شعر آهنگ یه امشب آرمین شیرزاد

مثل رویا شده امشب دیوونه شو یه امشب
دستاتو بده دستم دیوونه

عشقت شده دنیام تو یعنی خود رویام
من دست تو رو میخوام دیوونه

میبینی خودت حالمو دل بیچارمو
تو شدی پناهش بگو تنهات نمیذارمو

یه امشبه رو بپیچ بیا که دلم داره خسته میشه
دله من رفته پیشت یه شب هزار شب نمیشه

یه امشبه رو بشین کنار من برام قصه بگو
بگو آهسته بگو عشق از این حادثه بگو

تکست آهنگ یه امشب آرمین شیرزاد

تو با چشمات دلمو نمه نمه دزدیدی تکی
شدی همدم شدی جونم چقدم بانمکی

مثل یه پروازه چه بی اندازه
خوبه چشات تموم روز منو میسازه

یه امشبه رو بپیچ بیا که دلم داره خسته میشه
دله من رفته پیشت یه شب هزار شب نمیشه

یه امشبه رو بشین کنار من برام قصه بگو
بگو آهسته بگو عشق از این ح







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو