loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ فرشته مهرتاک Lyrics Music Mehrtaak Fereshteh ترانه و شعر آهنگ فرشته مهرتاک هفته ها میگذرنُ نیستی تو دیگه پیش من لحظه ها نمیگذره روزا و شبام مثل همن این گوشه دارم میمیرم دردتو به جون

حسین بازدید : 87 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ فرشته مهرتاک

Lyrics Music Mehrtaak Fereshteh

متن آهنگ فرشته مهرتاک

ترانه و شعر آهنگ فرشته مهرتاک

هفته ها میگذرنُ نیستی تو دیگه پیش من
لحظه ها نمیگذره روزا و شبام مثل همن

این گوشه دارم میمیرم دردتو به جون میگیرم
بیقرارم از دوریت اصلا حواست نیست

ای فرشته ی زیبا جای تو اینجا همیشه خالیه
رفتی از پیشم بی تو دیوونه میشم
درد من بی تو درمون نمیشه

عشقت مثل آتیشه میسوزه جونم
تا دلتنگت میشه کاش میشد بازم
لبخندتو ببینم باشی کنارم کاشکی میشد

تکست آهنگ فرشته مهرتاک

این قرارمون نبود پر کشیدی به آسمون
آرزوم بودی اما از دستت دادم خیلی آسون

نم نم روی گونه هام پَرسه تو کوچه های درد
تو ندیدی بارونو از چشمای یه مرد

ای فرشته ی زیبا جای تو اینجا همیشه خالیه
رفتی از پیشم بی تو دیوونه میشم
درد من بی تو درمون نمیشه

عشقت مثل آتیشه میسوزه جونم
تا دلتنگت میشه کاش میشد بازم
لبخندتو ببینم باشی کنارم کاشکی میشد

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو