loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ تب عشق ساسان پارسا Lyrics Music Sasan Parsa Tabe Eshgh ترانه و شعر آهنگ تب عشق ساسان پارسا چی تو چشاته که میبری دل منو ساده نمیشه بی تو آخه تب عشق تو زیاده چی بگم از بیقراریام نمونده

حسین بازدید : 40 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ تب عشق ساسان پارسا

Lyrics Music Sasan Parsa Tabe Eshgh

متن آهنگ تب عشق ساسان پارسا

ترانه و شعر آهنگ تب عشق ساسان پارسا

چی تو چشاته که میبری دل منو ساده
نمیشه بی تو آخه تب عشق تو زیاده

چی بگم از بیقراریام نمونده جز تو چیزی برام
پیشم بمون من دلم فقط پیش تو شاده

با تو یه بیقرارم من بهت دچارم
من بی تو یه روز خوش ندارم

با تو قلبم سر جاش نیست انگاری صداش نیست
جز تو کسی توو خاطره هاش نیست

تکست آهنگ تب عشق ساسان پارسا

همه زندگیمو میدم برات نگو نه
همه چیم فدای اون خنده هات نگو نه

میدونی چقدر عزیزی برام عزیزم
واسه تو اون سر دنیا میام عزیزم عزیزم

با تو یه بیقرارم من بهت دچارم
من بی تو یه روز خوش ندارم

با تو قلبم سر جاش نیست انگاری صداش نیست
جز تو کسی توو خاطره هاش نیست

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو