loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ جنون مهدی هنری Lyrics Music Mehdi Honari Jonoun ترانه و شعر آهنگ جنون مهدی هنری به کی بگم که این روزا بدجور دلم تورو میخواد هر وقت که بارون میباره اون خنده هات یادم میاد بازم میخوام

حسین بازدید : 35 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ جنون مهدی هنری

Lyrics Music Mehdi Honari Jonoun

متن آهنگ جنون مهدی هنری

ترانه و شعر آهنگ جنون مهدی هنری

به کی بگم که این روزا بدجور دلم تورو میخواد
هر وقت که بارون میباره اون خنده هات یادم میاد

بازم میخوام تورو ببینم که با تو درد دل کنم
سراغتو از کی بگیرم آخه کجا پیدات کنم

خودتو جا کردی تو قلبم آخه با من چه کردی
تو من عاشق مجنونو بازم هوایی کردی

آخه با طرز نگاهت منو به جنون کشیدی
دل بیچاره ی من تو بگو چیا کشیدی

خودتو جا کردی تو قلبم آخه با من چه کردی
تو من عاشق مجنونو بازم هوایی کردی

آخه با طرز نگاهت منو به جنون کشیدی
دل بیچاره ی من تو بگو چیا کشیدی

تکست آهنگ جنون مهدی هنری

خواستم بهت بگم هنوز هر وقت تورو میبینمت
اون ضربان قلب من تند میزنه از دیدنت

همش اینو حس میکنم من با تو آروم دلم
فقط میخوام با تو باشم عشق منی جون دلم

خودتو جا کردی تو قلبم آخه با من چه کردی
تو من عاشق مجنونو بازم هوایی کردی

آخه با طرز نگاهت منو به جنون کشیدی
دل بیچاره ی من تو بگو چیا کشیدی

خودتو جا کردی تو قلبم آخه با من چه کردی
تو من عاشق مجنونو بازم هوایی کردی

آخه با طرز نگاهت منو به جنون کشیدی
دل بیچاره ی من تو بگو چیا کشیدی

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو