دانلود آهنگ جدید مهران هوشمندیان آخرین روز پاییز

Download New Music Mehran Hooshmandian Akharin Rooze Paeiz

آهنگ جدید مهران هوشمندیان بنام آخرین روز پاییز

آخرین روز پاییز لحظه هام مثل این هوا غم انگیز
می دونم دیگه حتی یادت نیس منو نبینی چشات نمیشن خیس

دانلود آهنگ جدید مهران هوشمندیان آخرین روز پاییز

متن آهنگ آخرین روز پاییز از مهران هوشمندیان

آخرین روز پاییز لحظه هام مثل این هوا غم انگیز
akhrin roz paiiz lhzh ham msl ain hoa ghm angiz
می دونم دیگه حتی یادت نیس منو نبینی چشات نمیشن خیس
mi donm digh hti iadt nis mno nbini chshat nmishn khis
من رفتم از یادت به همین راحتی من رفتم از قلبت به همین راحتی
mn rftm az iadt bh hmin rahti mn rftm az ghlbt bh hmin rahti
از فکر تو بی هوا میزنم به خیابون سکوت واسه ما بهترین حرف بین دوتامون
az fkr to bi hoa miznm bh khiabon skot oash ma bhtrin hrf bin dotamon
دیگه نمی ترسی تو اگه ازت دور شدم نمیپرسی چرا بی خیالو مغرور شدم
digh nmi trsi to agh azt dor shdm nmiprsi chra bi khialo mghror shdm
من رفتم از یادت به همین راحتی من رفتم از قلبت به همین راحتی
mn rftm az iadt bh hmin rahti mn rftm az ghlbt bh hmin rahti

ترانه آهنگ آخرین روز پاییز از مهران هوشمندیان

می دونم دیگه حتی یادت نیس منو نبینی چشات نمیشن خیس
mi donm digh hti iadt nis mno nbini chshat nmishn khis
من رفتم از یادت به همین راحتی من رفتم از قلبت به همین راحتی
mn rftm az iadt bh hmin rahti mn rftm az ghlbt bh hmin rahti
از فکر تو بی هوا میزنم به خیابون سکوت واسه ما بهترین حرف بین دوتامون
az fkr to bi hoa miznm bh khiabon skot oash ma bhtrin hrf bin dotamon
دیگه نمی ترسی تو اگه ازت دور شدم نمیپرسی چرا بی خیالو مغرور شدم
digh nmi trsi to agh azt dor shdm nmiprsi chra bi khialo mghror shdm
من رفتم از یادت به همین راحتی من رفتم از قلبت به همین راحتی
mn rftm az iadt bh hmin rahti mn rftm az ghlbt bh hmin rahti