loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید سها باران که میزند  Download New Music Saha Baran Ke Mizanad آهنگ جدید سها بنام باران که میزند وای به حال من نمانی تو اگر حال مارا تو نمیدانی مگر    متن آ

حسین بازدید : 20 سه شنبه 24 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید سها باران که میزند 

Download New Music Saha Baran Ke Mizanad

آهنگ جدید سها بنام باران که میزند

وای به حال من نمانی تو اگر

حال مارا تو نمیدانی مگر

دانلود آهنگ جدید سها باران که میزند 

 

 متن آهنگ باران که میزند از سها

وای به حال من نمانی تو اگر

vay be hal man namani to agar

حال مارا تو نمیدانی مگر

hal mara to nemidani magar

قلب تو آری جوابم کرده است

ghalb to ari javabam karde ast

عشق تو خانه خرابم کرده است

eshghe to khane kharabam karde ast

میروی تا من بمانم

miravi ta man bemanam

با غم شب زنده داری

ba shab zendedari

ترانه آهنگ باران که میزند از سها

تشنه ام ای ابر باران

teshne am ey abr baran

خرده کاش بر من بباری

khorde kash bar man bebari

باران که میزند خوابم نمیبرد

baran ke mizanad khabam nemibarad







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو