loading...

ام پی تری فول

آن دوتا چشمان تو هی خودنمایی میکند لشکر موهای تو کشور گشایی میکند نقش زییا بودنت را خوب ایفا میکنی با نمایش نامه ات در شهر غوغا مکنی من به زیر پای تو هی فرش قرمز میکشم روی شن های دلم یک بی تو هرگ

حسین بازدید : 23 دوشنبه 13 اردیبهشت 1400

آن دوتا چشمان تو هی خودنمایی میکند

لشکر موهای تو کشور گشایی میکند

نقش زییا بودنت را خوب ایفا میکنی

با نمایش نامه ات در شهر غوغا مکنی

من به زیر پای تو هی فرش قرمز میکشم

روی شن های دلم یک بی تو هرگز میکشم

من هوای ابریم جانا تو باران منی

کافه دنج همان رو به خیابان من

جان من جان منی جان جان منی

دل پریشان توام گیسو پریشان منی

التماست میکنم انقد زیبا رو نباش

تا بخندی و بگویی جان من ترسو نباش

آمدی در قلب من خانه تکانی میکنی

آخرش ای جان من ما را روانی میکنی

من هوای ابریم جانا تو باران منی

کافه دنج همان رو به خیابان من

جان من جان منی جان جان منی

دل پریشان توام گیسو پریشان منی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو