loading...

ام پی تری فول

,    وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات جز تو خیالی ندارم فدای مهربونیات,    دانلود اهنگ جز تو خیالی ندارم فدای مهربونیات,    آهنگ جز تو خیالی ندارم فدا

حسین بازدید : 1364 سه شنبه 05 تیر 1397




,    وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات جز تو خیالی ندارم فدای مهربونیات
,    دانلود اهنگ جز تو خیالی ندارم فدای مهربونیات
,    آهنگ جز تو خیالی ندارم فدای مهربونیات
,    دانلود اهنگ فدای مهربونیات
,    وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم ازنگات
,    دانلود آهنگ وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات
,    دانلود اهنگ وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات
,    دانلوداهنگ وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات
,    اهنگ شاد محمد غفاری فدای مهربونیت
,   


متن آهنگ فدای مهربونیات محمد غفاری
Lyrics Music Mohammad Ghafari Fadaye Mehrabooniat

متن آهنگ فدای مهربونیات محمد غفاری

 

ترانه و شعر آهنگ فدای مهربونیات محمد غفاری
وقتی که تو رو دارم قشنگه روزگارم
همه ی احساسمو عشقمو به پات میذارم
من که برای دیدن تو خیلی بی قرارم
بگو همیشه با منی تموم شه انتظارم
اگه تو نباشی از عشقم جدا شی دیگه چیزی ندارم
رسیدن کنار تو به تموم آرزوهام شده کارم
اگه تو نبودی دل من بزودی گرفتار هیچ کس نمیشد
غم و غصه ی منو خستگی توی این زندگی کم نمیشد
فدای مهربونیات خنده ی شیرین رو لبات فدای احساس قشنگی که تو داری تو چشات
فدای اون ناز نگات دلم فقط تو رو میخواد فدای آهنگ قشنگی که تو داری تو صدات
فدای مهربونیات خنده ی شیرین رو لبات
فدای احساس قشنگی که تو داری تو چشات
فدای اون ناز نگات دلم فقط تو رو میخواد
فدای آهنگ قشنگی که تو داری تو صدات
تکست آهنگ فدای مهربونیات محمد غفاری
وقتی که بی قراری اشکاتو جا میذاری
دلم میگیره وقتی میبینم تو غصه داری
تویی که خوشبختی رو واسه من هدیه میاری
بگو به غیر من کسی رو تو دلت نداری
اگه تو نباشی از عشقم جدا شی دیگه چیزی ندارم
رسیدن کنار تو به تموم آرزوهام شده کارم
اگه تو نبودی دل من بزودی گرفتار هیچ کس نمیشد
غم و غصه ی منو خستگی توی این زندگی کم نمیشد
فدای مهربونیات خنده ی شیرین رو لبات فدای احساس قشنگی که تو داری تو چشات
فدای اون ناز نگات دلم فقط تو رو میخواد فدای آهنگ قشنگی که تو داری تو صدات
فدای مهربونیات خنده ی شیرین رو لبات
فدای احساس قشنگی که تو داری تو چشات
فدای اون ناز نگات دلم فقط تو رو میخواد
فدای آهنگ قشنگی که تو داری تو صدات

http://www.persiantext.ir/933/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A8%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%BA%D9%81%D8%A7%D8%B1%DB%8C.html







برچسب ها وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات جز تو خیالی ندارم فدای مهربونیات دانلود اهنگ جز تو خیالی ندارم فدای مهربونیات آهنگ جز تو خیالی ندارم فدای مهربونیات دانلود اهنگ فدای مهربونیات وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم ازنگات دانلود آهنگ وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات دانلود اهنگ وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات دانلوداهنگ وقتی بهم زل میزنی شرمنده میشم از نگات اهنگ شاد محمد غفاری فدای مهربونیت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو