loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه,    ترانه ی ضربان قلب من تند میزنه,    متن اهنگ ضربان قلب من تند میزنه,    دانلود موزیک ویدیو شهاب ت

حسین بازدید : 255 چهارشنبه 20 تیر 1397


,    دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه
,    ترانه ی ضربان قلب من تند میزنه
,    متن اهنگ ضربان قلب من تند میزنه
,    دانلود موزیک ویدیو شهاب تیام ضربان قلب من
,    دانلود آهنگ ضربان قلب
,    دانلود موزیک شهاب تیام ضربان قلب من
,    دانلود موزیک ویدیو ضربان قلب من تند میزنه
,    دانلود موزیک ویدیو ضربان از شهاب تیام
,    اهنگ ضربان قلب من اپارات
,   

http://nafismusic.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B6%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D9%85%D9%86-%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D9%85%DB%8C%D8%B2%D9%86%D9%87/

 

دانلود آهنگ ضربان قلب من تند میزنه

دانلود آهنگ ضربان قلب من تند میزنه

هی میگم به این دلم دست از سر ِ تو برداره ♪♫♫♪
تورو راحت بزاره
نه دیگه نمیتونه آخه عاجقت شدم عاشقی درد ِ سر داره
♪♫♫♪همیشه تو عاشقی
تویه راه ِ عاشقی دست و دلم کم میاره ♪♫♫♪
ضربان ِ قلب ِ من تند میزنه میخواد آروم بزنه
نه دیگه نمی تونه
از تو پس کوچه ی ِ دل داره داد میزنه داد و فریاد میزنه ♪♫♫♪
نه کسی نمیدونه
اگه تو قسمت ِ من بودی برام تو سرنوشت
با تو میشه.خط به خط
♪♫♫♪قصه ی ِ قلبم و نوشت
اگه تو باشی یه عاشق همیشه برای ِ من
واسه تو میزنه تند تند
ضربان ِ قلب ِ من ♪♫♫♪
ضربان ِ قلب ِ من تند میزنه میخواد آروم بزنه
نه دیگه نمی تونه♪♫♫♪
از تو پس کوچه ی ِ دل داره داد میزنه داد و فریاد میزنه
نه کسی نمیدونه ♪♫♫♪
♪♫♫♪هی میگم به این دلم دست از سر ِ تو برداره
تورو راحت بزاره
نه دیگه نمیتونه آخه عاجقت شدم عاشقی درد ِ سر داره
همیشه تو عاشقی
تویه راه ِ عاشقی.دست و دلم کم میاره
♪♫♫♪ضربان ِ قلب ِ من تند میزنه میخواد آروم بزنه
نه دیگه نمی تونه
از تو پس کوچه ی ِ دل داره داد میزنه داد و فریاد میزنه
نه کسی نمیدونه♪♫♫♪

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ ضربان قلب من تند میزنه ترانه ی ضربان قلب من تند میزنه متن اهنگ ضربان قلب من تند میزنه دانلود موزیک ویدیو شهاب تیام ضربان قلب من دانلود آهنگ ضربان قلب دانلود موزیک شهاب تیام ضربان قلب من دانلود موزیک ویدیو ضربان قلب من تند میزنه دانلود موزیک ویدیو ضربان از شهاب تیام اهنگ ضربان قلب من اپارات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو