loading...

ام پی تری فول

    ,    دانلود آهنگ امام رضا از شهره,    دانلود موزیک ویدیو امام رضا از شهره,    دانلود موزیک ویدیو امام رضا شهره صولتی,   

حسین بازدید : 394 سه شنبه 26 تیر 1397

   
,    دانلود آهنگ امام رضا از شهره
,    دانلود موزیک ویدیو امام رضا از شهره
,    دانلود موزیک ویدیو امام رضا شهره صولتی
,    دانلود اهنگ شهره صولتی
,    دانلود بهترین اهنگهای شهره
,    دانلود رایگان فول آلبوم شهره صولتی
,    دانلود آهنگ های برتر شهره
,    قشنگ ترین آهنگ شهره
,    لیست کامل آهنگهای شهره
,   

متن آهنگ امام رضا از شهره صولتی

یادش بخیر یادش بخیر اون زمونا که خونم تو وطن بود

زیارت امام رضا {ع} همیشه کارمن بود

با چشم گریون اومدم یه شب برم بخونه

دیدم کفشامو یه نفر برده بیچکو چونه

یادش بخیر یادش بخیر اون زمونا که خونم تو وطن بود

زیارت امام رضا {ع} همیشه کارمن بود

اخ گریون شدم گریون شدم

اشکام شدن روونه

بیک فقیر پاپتی تو دل گفتم دیونه

از غصه ی برهنه پا دلم گرفت بهونه

ای کاش تو دل بیک فقیر نمیگفتم دیونه

یادش بخیر یادش بخیر اون زمونا که خونم تو وطن بود

زیارت امام رضا {ع} همیشه کارمن بود

حالا که تو قربتمون ضریح تو دست من نیست

شهره صولتی امام رضا

روحم همیشه غایبه روحی توی بدن نیست

اشکام شده یه رودخونه برای خاک خونه

واسه زیارت مشهد دارم میشم دیونه

یکی بیاد پیدا بشه روح منو بیاره

پاهای پاپتی من پا بفرار میزاره

یادش بخیر یادش بخیر اون زمونا که خونم تو وطن بود

زیارت امام رضا {ع} همیشه کارمن بود

یادش بخیر یادش بخیر اون زمونا که خونم تو وطن بود

زیارت امام رضا {ع} همیشه کارمن بود

یادش بخیر

یادش بخیر

یادش بخیر

یادش بخیر

 

http://myir2seda.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D9%87-%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C/







برچسب ها دانلود آهنگ امام رضا از شهره دانلود موزیک ویدیو امام رضا از شهره دانلود موزیک ویدیو امام رضا شهره صولتی دانلود اهنگ شهره صولتی دانلود بهترین اهنگهای شهره دانلود رایگان فول آلبوم شهره صولتی دانلود آهنگ های برتر شهره قشنگ ترین آهنگ شهره لیست کامل آهنگهای شهره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو