loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ    دلم ميخواد بازم بياي به اين خونه سر بزني    عزيز من خدا كنه كه حلقه بر در بزني    با اون نگاه گرم خود بازم بگي دوست دارم    به ق

حسین بازدید : 139 چهارشنبه 27 تیر 1397


متن آهنگ


    دلم ميخواد بازم بياي به اين خونه سر بزني
    عزيز من خدا كنه كه حلقه بر در بزني

    با اون نگاه گرم خود بازم بگي دوست دارم
    به قلب ناباور من يه مهر باور بزني
    يه مهر باور بزني

    حالا كه ميميرم برات با دست مهربونيات
    سازدلمو برداري به سيم آخر بزني


    به سيم آخر بزني


    از اين همه بهونه خدا كني رها شي
    از اين همه بهونه خدا كني رها شي
    چي ميشه كه باز دوباره هموني كه بودي باشي
    چي ميشه كه باز دوباره هموني كه بودي باشي

    دلم ميخواد بازم بشم پيمونه شراب تو
    دلم ميخواد بازم بشم پيمونه شراب تو

    شايد تو ميخونه تو لبي به ساغر بزني
    لبي به ساغر بزني

    حالا كه ميميرم برات با دست مهربونيات
    ياد دلمو برداري به سيم آخر بزني
    به سيم آخر بزني


    كبوتراي آسمون پر ميكشن به خونشون
    كبوتراي آسمون پر ميكشن به خونشون

    كاشكي به سوي آشيون تو هم يه روز سر بزني
    براي هم خونه باشيم رفيق ميخونه باشيم
    ساز دلت رو برداري نواي ديگر بزني
    نوای دیگر بزنی


    دلم ميخواد بازم بياي به اين خونه سر بزني
    عزيز من خدا كنه كه حلقه بر در بزني

    با اون نگاه گرم خود بازم بگي دوست دارم
    به قلب ناباور من يه مهر باور بزني
    يه مهر باور بزني

    حالا كه ميميرم برات با دست مهربونيات
    ساز دلمو برداري به سيم آخر بزني
    به سيم آخر بزني
    به سيم آخر بزني

منبع
https://talk.patoghu.com/








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو