loading...

ام پی تری فول

خيلي ميخواستمت وليگفتي ميري با بهترياره بهتره برياز بهترون بي خبرياونا خوبن كه ميدوننبا تو بايد چيكار كننقلب سياه ناز توپيش چشات ميسوزوننخيلي ميخواستمت وليگفتي ميري با بهترياره بهتره برياز بهترون بي خ

حسین بازدید : 101 شنبه 30 تیر 1397

خيلي ميخواستمت ولي
گفتي ميري با بهتري
اره بهتره بري
از بهترون بي خبري
اونا خوبن كه ميدونن
با تو بايد چيكار كنن
قلب سياه ناز تو
پيش چشات ميسوزونن



خيلي ميخواستمت ولي
گفتي ميري با بهتري
اره بهتره بري
از بهترون بي خبري
اونا خوبن كه ميدونن
با تو بايد چيكار كنن
قلب سياه ناز تو
پيش چشات مي سوزونن

هر چي سرت بياد كمه
عشقت برام يه ماتمه
حتي اگه بميريم
عمرآ ككم نميگزه
اينو ميدونم كه يه روز
عاشق ميشي بعد ميبيني
اين دل صاحب مرده من
چي ميكشيد تو نديدي
هر چي سرت بياد كمه
عشقت برام يه ماتمه
حتي اگه بميري هم
عمرآ ككم نميگزه
اينو ميدونم كه يه روز
عاشق ميشي بعد ميبيني
اين دل صاحب مرده من
چي ميكشيد تو نديدي

DJ Hamed Hakan


DJ Hamed Hakan



DJ Hamed Hakan

خيلي ميخواستمت ولي
گفتي ميري با بهتري
اره بهتره بري
از بهترون بي خبري
اونا خوبن كه ميدونن
با تو بايد چيكار كنن
قلب سياه ناز تو
پيش چشات مي سوزونن

هر چي سرت بياد كمه
عشقت برام يه ماتمه
حتي اگه بميري هم
عمرآ ككم نميگزه
اينو ميدونم كه يه روز
عاشق ميشي بعد ميبيني
اين دل صاحب مرده من
چي ميكشيد تو نديدي

هر چي سرت بياد كمه
عشقت برام يه ماتمه
حتي اگه بميريم
عمرآ ككم نميگزه
اينو ميدونم كه يه روز
عاشق ميشي بعد ميبيني
اين دل صاحب مرده من
چي ميكشيد تو نديدي

هر چي سرت بياد كمه
عشقت برام يه ماتمه
حتي اگه بميريم
عمرآ ككم نميگزه
اينو ميدونم كه يه روز
عاشق ميشي بعد ميبيني
اين دل صاحب مرده من
چي ميكشيد تو نديدي







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو