loading...

ام پی تری فول

فکرتو این روزا دارهبد جوری پیرم می کنهاز خودم و خاطره هاماز همه سیرم می کنههر جا که چشم باز می کنمفقط تو توو نگاهمیوقتی از عشق می خونمندا تو توی آهمیفقط تو توی آهمیفکرتو این روزا دارهبد جوری پیرم می ک

حسین بازدید : 136 شنبه 30 تیر 1397

فکرتو این روزا داره
بد جوری پیرم می کنه
از خودم و خاطره هام
از همه سیرم می کنه

هر جا که چشم باز می کنم
فقط تو توو نگاهمی
وقتی از عشق می خونم
ندا تو توی آهمی


فقط تو توی آهمی

فکرتو این روزا داره
بد جوری پیرم می کنه
از خودم و خاطره هام
دلگیر و سیرم می کنه

هر جا که چشم باز می کنم
هنوز تو توو نگاهمی
وقتی از عشق می خونم 
ندا تو توی آهمی

آلاله ی قلب منی
ای عشق آخرم ندا
رحمی بکن ردم نکن
نگو برو تو رو خدا
تو رو خدا

سکوت این خونه همش
از تو حکایت می کنه
آینه ی پر گرد و غبار
از تو روایت می کنه

سردی تنهایی داره
آتیش به جونم می زنه
بارون دلتنگی بازم
به آشیونم میزنه

حالا میگند یاری داری
جونتو بستی به اون
وقتی میرفتی عزیزم
کاشکی می گفتم که بمون
کاشکی می گفتم که بمون

سردی تنهایی داره
آتیش به جونم می زنه
بارون دلتنگی بازم
به آشیونم میزنه

حالا میگن یاری داری
آره میگن یاری داری
جونتو بستی به اون
وقتی میرفتی عزیزم
کاشکی می گفتم که بمون
کاشکی می گفتم که بمون
کاشکی می گفتم که بمون

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو