loading...

ام پی تری فول

تنم از حادثه خسته دلم از غصه شكسته يه مسافر غريبم راهي يه راه دورم ناجي شكسته بالم كه تويي تنها نشستي اي كه واسه خاطر من دل مردم و شكستي پر بغض و گريه بودم تو رسيدي تا بخندم واسه پيدا كردن ت

حسین بازدید : 568 پنجشنبه 04 مرداد 1397

تنم از حادثه خسته

دلم از غصه شكسته

يه مسافر غريبم

راهي يه راه دورم

ناجي شكسته بالم

كه تويي تنها نشستي


اي كه واسه خاطر من

دل مردم و شكستي

پر بغض و گريه بودم

تو رسيدي تا بخندم

واسه پيدا كردن تو

دل به جاده ها مي بندم

راهيه يه كول راهم

كول بار عشق و بستم

ديگه از خودم بريدم

ديگه از آيينه خستم

تويي كعبه ي وجودم

دور چشمه ي تو گشتم

نكن از دلم گلايه

بايد از تو مي گذشتم

مي خوام اين عشق قشنگو

از نگاهت پس بگيرم

نمي خوام مثل پرنده

توي يك قفس بميرم

اي نگاه آبي ناز

كاش تو مهربون نبودي

ميون اين همه آدم

تو يه همزبون نبودي

لحظه ي گذشتن از تو

آخرين لحظه ي ديدار

واسه تو از تو گذشتم

همينو ميگن يه ايثار

 

http://www.meyenaz.loxblog.com/post/54/%D9%85%D8%AA%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D8%B1.htm







برچسب ها متن آهنگ حادثه شادمهر دانلود آهنگ تنم از حادثه خسته شادمهر دانلود آهنگ ایثار شادمهر عقیلی با لینک مستقیم دانلود آهنگ تنم از حادثه خسته محمود صفاری تنم از حادثه شادمهر دانلوداهنگ شادمهر عقیلی تنم از حادثه خسته دانلود اهنگ تنم از حادثه خسته دلم ازغصه شکسته دانلود اهنگ تنم از حادثه شادمهر اکورد تنم از حادثه خسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو