loading...

ام پی تری فول

طفلک دل من طفلک دل من این مرغ عاشق که عمری پی عشق رفت عاشقانه چه تنها چه خسته به دشتی غریبانه پر ریخت ناباورانه چه تنها چه خسته  به دشتی غریبانه پر ریخت ناباورانه شعر ترانه: با دلم گفت

حسین بازدید : 139 پنجشنبه 04 مرداد 1397

طفلک دل من

طفلک دل من

این مرغ عاشق

که عمری پی عشق رفت عاشقانه

چه تنها چه خسته

به دشتی غریبانه

پر ریخت ناباورانه

چه تنها چه خسته

 

به دشتی غریبانه

پر ریخت ناباورانه

شعر ترانه:

با دلم گفتم دل پریشونم

یه پارچه دردی نگو نمی دونم

گفتم که ای دل،ای دل غافل

راه عاشقی راه سوختنه

بیراهه نرو کارت باختنه

رفت و رفت و باخت...رفت و رفت و سوخت

حمیرا باختن

طفلک دلم دلِ برگ گل من

کی باورش بود بازیچه بودن

رفت و رفت و رفت مثل تشنه ها

اما جای آب روی شعله ها

لرزید و لرزید تو قاب سینه

با لرزه ها گفت دل کارش اینه

دل اگه دله کارش مشکله

اگه نلرزه از خاک و گِله

دل که دل باشه می سوزه...دل که دل باشه می بازه

طفلک دلم دلِ برگ گل من

کی باورش بود بازیچه بودن

رفت و رفت و رفت مثل تشنه ها

اما جای آب روی شعله ها

لرزید و لرزید تو قاب سینه

با لرزه ها گفت دل کارش اینه

دل اگه دله کارش مشکله

اگه نلرزه از خاک و گِله

دل که دل باشه می سوزه...دل که دل باشه می بازه

با دلم گفتم دل پریشونم

یه پارچه دردی نگو نمی دونم

گفتم که ای دل،ای دل غافل

راه عاشقی راه سوختنه

بیراهه نرو کارت باختنه

رفت و رفت و باخت...رفت و رفت و سوخت

رفت و رفت و باخت...رفت و رفت و سوخت...

http://myfarstaraneh.com/1158/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو