loading...

ام پی تری فول

,    متن اهنگ آسمون کوروس سرهنگ زاده,    متن اهنگ های کوروس,    دانلود آهنگ از یاد رفته کوروس سرهنگ زاده,    متن آهنگ های کوروس سرهنگ زاده,&

حسین بازدید : 374 پنجشنبه 04 مرداد 1397




,    متن اهنگ آسمون کوروس سرهنگ زاده
,    متن اهنگ های کوروس
,    دانلود آهنگ از یاد رفته کوروس سرهنگ زاده
,    متن آهنگ های کوروس سرهنگ زاده
,    دانلود آهنگ آسمون کوروس سرهنگ زاده
,    دانلود آهنگ کوروس سرهنگ زاده
,    دانلود آهنگ دلم گرفته کورس سرهنگ زاده
,    متن ترانه با تو دنیا قشنگه کوروس سرهنگ زاده
,    دانلود فول آلبوم کوروس سرهنگ زاده

https://tabtaraneh.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%B3%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D8%B3%D9%85%D9%88%D9%86/

آسمون ، ابراتو بردارو برو

دیگه تنها منو بگذارو برو

آسمون اخماتو وا کن آبی شو

آسمون آفتابی شو آفتابی شو

آسمون غرق به خون دل من

آسمون دشت جنون دل من

تک و تنها توی دنیای بزرگ

آسمون بی همزبون دل من

آسمون مرده دیگه مهر و وفا

بزم ما پر شده از رنگ و ریا

نه محبت می شه پیدا نه صفا

آسمون قهر دیگه از ما خدا

آسمون کاشکی که می شد بپرم

تو دل عالی تو خونه کنم

کاشکی می شد مثال ابرای تو

زار زار گریه مستونه کنم

زار زار گریه مستونه کنم







برچسب ها متن اهنگ آسمون کوروس سرهنگ زاده متن اهنگ های کوروس دانلود آهنگ از یاد رفته کوروس سرهنگ زاده متن آهنگ های کوروس سرهنگ زاده دانلود آهنگ آسمون کوروس سرهنگ زاده دانلود آهنگ کوروس سرهنگ زاده دانلود آهنگ دلم گرفته کورس سرهنگ زاده متن ترانه با تو دنیا قشنگه کوروس سرهنگ زاده دانلود فول آلبوم کوروس سرهنگ زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو