loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ تو نباشی   تو نباشی چشام برات گریونه دنیا بدون تو برام زندونه دستات اگه دستامو تنها بزاره شب و روزم لحظه ای آروم نداره تو که بارون تو چشامو میبینی لحظه لحظه ها رو کنارم میشینی تو که مث

حسین بازدید : 173 جمعه 05 مرداد 1397

متن آهنگ تو نباشی

 

تو نباشی چشام برات گریونه
دنیا بدون تو برام زندونه
دستات اگه دستامو تنها بزاره
شب و روزم لحظه ای آروم نداره
تو که بارون تو چشامو میبینی
لحظه لحظه ها رو کنارم میشینی
تو که مثل گریه آرومم میکنی
تو نباشی دل منو خون میکنی
جز تو هیچ کسیو درد عاشقیو. غصه های منو خنده های منو

 

گریه های منو لحظه های منو ندیده و نشنیده
وقتی تو نیستی من میشم بین این آدما مثل یه غریبه
تو همهمه ها گم میشم دنبال تو دنبال تو
تو نباشی کی حسمو بدونه تو گوش من آروم از عشق بخونه
درکم کنه وقتی که غمگین و تنهام لمسم کنه دست بکشه توی موهام
صدات همیشه میپیچه توی سرم دوست دارم فقط تو باشی دور و ورم
حس میکنم بوی تو رو روی تنم تو نباشی منم و چشمای ترم
جز تو هیچ کسیو درد عاشقیو غصه های منو خنده های منو
گریه های منو لحظه های منو ندیده و نشنیده
وقتی تو نیستی من میشم بین این آدما مثل یه غریبه
تو همهمه ها گم میشم دنبال تو دنبال تو

http://www.bestbaz.ir/post/1263/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D9%88-%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%AD%D8%B1.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو