loading...

ام پی تری فول

, متن آهنگ امیر عباس گلاب عشق تو , متن اهنگ امیر عباس گلاب ازدواج , دانلود اهنگ امیرعباس گلاب عشق تو , امیر عباس گلاب عشق تو خوانندم کرد , امیر عباس گلاب قبل ا

حسین بازدید : 145 دوشنبه 08 مرداد 1397


,    متن آهنگ امیر عباس گلاب عشق تو
,    متن اهنگ امیر عباس گلاب ازدواج
,    دانلود اهنگ امیرعباس گلاب عشق تو
,    امیر عباس گلاب عشق تو خوانندم کرد
,    امیر عباس گلاب قبل از تو
,    اهنگ بی کلام عشق تو امیر عباس گلاب
,    متن اهنگ امیر عباس گلاب گونه
,    متن اهنگ امیر عباس گلاب تو از کجا پیدات شد
,    متن اهنگ امیر عباس گلاب سادس
,   

http://www.persiantext.ir/9496/text-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%DA%AF%D9%84%D8%A7%D8%A8.html

متن آهنگ عشق تو امیر عباس گلاب
Lyrics Music Amir Abbas Golab Eshghe To

متن آهنگ عشق تو امیر عباس گلاب

 

ترانه و شعر آهنگ عشق تو امیر عباس گلاب
ببین چقدر تغییر کردم
با وقتی که عاشق نبودم
بعد از تو یک ثانیه حتی اون آدمه سابق نبودم
ربطی به تیپو مد نداشتم رویات دنیامو عوض کرد
افسردگی جاشو به تب داد عشقه تو قرصامو عوض کرد
من رو از آینده نترسون باید از این وابسته تر شم
از عشقه وحشتی ندارم حتی اگه باید پدر شم
حتی اگه باید پدر شم
باعثو بانیه تمامه این شبایه من تویی
عشقه تو پابندم کرد عشقه تو خوانندم کرد
آخرش اما چی شد عشقه تو بازندم کرد
عشقه تو پابندم کرد
عشقه تو خوانندم کرد
آخرش اما چی شد
عشقه تو بازندم کرد
تکست آهنگ عشق تو امیر عباس گلاب
قبل از تو دوست داشتم خودم رو
اهل خود آزاری نبودم
این سرفه ها رو از تو دارم قبله از تو سیگاری نبودم
جامو تویه قلبت نگه دار حتی اگه پیشم نباشی
من شرط میبندم از اینم
دیوونه تر میشم نباشی
باعثو بانیه تمامه این شبایه من تویی
عشقه تو پابندم کرد عشقه تو خوانندم کرد
آخرش اما چی شد عشقه تو بازندم کرد
عشقه تو پابندم کرد
عشقه تو خوانندم کرد
آخرش اما چی شد
عشقه تو بازندم کرد

**

 







برچسب ها متن آهنگ امیر عباس گلاب عشق تو متن اهنگ امیر عباس گلاب ازدواج دانلود اهنگ امیرعباس گلاب عشق تو امیر عباس گلاب عشق تو خوانندم کرد امیر عباس گلاب قبل از تو اهنگ بی کلام عشق تو امیر عباس گلاب متن اهنگ امیر عباس گلاب گونه متن اهنگ امیر عباس گلاب تو از کجا پیدات شد متن اهنگ امیر عباس گلاب سادس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو