loading...

ام پی تری فول

تو می دونی که ستاره توی شب چه جایی دارهتو شبای این دل من تو همونی اون ستارهتو همونی اون ستاره تو همونی اون ستارهتو همونی اون ستاره تو همونی اون ستارهباز دوباره دلم هواتو دارههوای گرمی دستاتو دارهباز د

حسین بازدید : 173 سه شنبه 09 مرداد 1397

تو می دونی که ستاره توی شب چه جایی داره
تو شبای این دل من تو همونی اون ستاره
تو همونی اون ستاره تو همونی اون ستاره
تو همونی اون ستاره تو همونی اون ستاره

باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی دستاتو داره
باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی نفساتو داره


باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی دستاتو داره

هر دلی که یاری داره نازنین نگاری داره
اما اسم تو رو بردن واسه من یه یادگاره
واسه من یه یادگاره واسه من یه یادگاره
واسه من یه یادگاره واسه من یه یادگاره

باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی دستاتو داره
باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی نفساتو داره
باز دوباره دلم هواتو داره
هوای گرمی دستاتو داره

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو