loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ باور با صدای بردیا فرهمند,    دانلود اهنگ بردیا فرهمند سریال اکیا,    دانلود آهنگ میخوام باور کنم لیلا از بردیا فرهمند

حسین بازدید : 908 جمعه 12 مرداد 1397


,   
,    دانلود آهنگ باور با صدای بردیا فرهمند
,    دانلود اهنگ بردیا فرهمند سریال اکیا
,    دانلود آهنگ میخوام باور کنم لیلا از بردیا فرهمند
,    بردیا فرهمند عشق دیرینه
,    دانلود اهنگ بردیا فرهمند اکیا
,    دانلود آهنگ بردیا فرهمند دستاتو میگیرم
,    اهنگ بردیا فرهمند در اکیا
,    دانلود آهنگ سالهای عاشقی از بردیا فرهمند
,    دانلود آهنگ بردیا فرهمند تویی اون عشق دیرینه
,   

http://www.teh-dl.ir/14440/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%da%a9%d9%88%d8%b2%db%8c-%da%af%d9%88%d9%86%db%8c.html

دانلود آهنگ باور سریال کوزی گونی با صدای بردیا فرهمند + متن آهنگ

دانلود آهنگ میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره بردیا فرهمند

به همراه نسخه اورجینال این آهنگ حیات گیبی از آهنگساز و خواننده ترکیه ای تویگار ایشیکلی

تو رفتی و ولی ستاره هات موندن تو آسمون شب های تار و بی تابم

نبودی و تورو تو رویا بافتم دیدم از تو اثری دیگه نیست توی فالم دلدارم

توی مسیر خاطره ها تو بودی هم قدمو همسفرم

تو بودی عشقمو و باور هستی من

جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


متن آهنگ باور بردیا فرهمند

تو رفتی و ولی ستاره هات موندن تو آسمون شب های تار و بی تابم

نبودی و تورو تو رویا بافتم دیدم از تو اثری دیگه نیست توی فالم دلدارم

توی مسیر خاطره ها تو بودی هم قدمو همسفرم

تو بودی عشقمو و باور هستی من

به یاد تو شبا تا صبح بیدارم مثل بارون بهاری می بارم

بیا که توو هوای تو نفس بکشم بی تو من دیگه نمیتونم

بدون تو دنیا شده زندونم میدونم بی تو زنده نمیمونم

بیا که به هوای تو نفس بکشم با تو من زنده میمونم

میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره

که بی مجنون ته افسانه میمیره

میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره

که بی مجنون ته افسانه میمیره

میمیره

توی مسیر خاطره ها تو بودی هم قدمو همسفرم

تو بودی عشقمو و باور هستی من

به یاد تو شبا تا صبح بیدارم مثل بارون بهاری می بارم

بیا که توو هوای تو نفس بکشم بی تو من دیگه نمیتونم

بدون تو دنیا شده زندونم میدونم بی تو زنده نمیمونم

بیا که به هوای تو نفس بکشم با تو من زنده میمونم

میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره

که بی مجنون ته افسانه میمیره

میخوام باور کنم لیلا همون لیلای درگیره

که بی مجنون ته افسانه میمیره

میمیره


دانلود آهنگ باور سریال کوزی گونی

Bardia Farahmand Bavar

نسخه اورجینال این آهنگ با عنوان حیات گیبی از آهنگساز و خواننده ترکیه ای تویگار ایشیکلی

Toygar_isikli – Hayat_Gibi







برچسب ها دانلود آهنگ باور با صدای بردیا فرهمند دانلود اهنگ بردیا فرهمند سریال اکیا دانلود آهنگ میخوام باور کنم لیلا از بردیا فرهمند بردیا فرهمند عشق دیرینه دانلود اهنگ بردیا فرهمند اکیا دانلود آهنگ بردیا فرهمند دستاتو میگیرم اهنگ بردیا فرهمند در اکیا دانلود آهنگ سالهای عاشقی از بردیا فرهمند دانلود آهنگ بردیا فرهمند تویی اون عشق دیرینه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو