loading...

ام پی تری فول

مجید علیپور به نامچی به روزه من آوردیتو که هیچی نمی دونی از منو از سر نوشتممیدونم اصلاً نخوندی نامه هایی که نوشتمبا چه شوقی عاشقونه چشم به راهه تو نشستمباتو هیچی کم نداشتم بی تو بدجوری شکستم یا ن

حسین بازدید : 113 شنبه 13 مرداد 1397

مجید علیپور به نام
چی به روزه من آوردی

تو که هیچی نمی دونی از منو از سر نوشتم

میدونم اصلاً نخوندی نامه هایی که نوشتم

با چه شوقی عاشقونه چشم به راهه تو نشستم

باتو هیچی کم نداشتم بی تو بدجوری شکستم



 

یا نرو یا اگه رفتی خاطراتتو نمی خوام

به خدا این دفه رفتی دیگه دنبالت نمیام

خسته ام از همه حرفات به تو هم خوبی نیومد

برو و منو رها کن دیگه صبر من سر اومد

 

دیگه بسمه نمی خوام که سراغمو بگیری

برو که حقته انگار دیگه از دوریم بمیری

میدونم هرجا که باشم واسه تو فرقی نداره

چی به روزه من آوردی که داره اشکام میباره

 



کاش می شد بازم میموندی عشقو یاد من میدادی

من از اول می دونستم که تو از سرم زیادی

کاش از اولش می گفتی که یه روز  میخوای نباشی

نه وقتی دل به تو بستــــم بری و از من جداشی

توی خاطرم میمونه که تو رفتی بی بهونه

بخدا ناله ی شبهام خون بهای عشقمونه

سرتو بالا بگیرو بگو عاشقم نبودی

من برات بازیچه بودم تو بگو برام چی بودی

 

دیگه بسمه نمی خوام که سراغمو بگیری

برو که حقته انــگار دیگه از دوریم بمیری

میدونم هرجا که باشم واسه تو فرقی نداره

چی به روزه من آوردی که داره اشکام میباره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو