loading...

ام پی تری فول

 آهنگ سکوت کهنه پویا بیاتی» ترانه سرا ( علی خبیری )» آهنگ ساز : ( آرش کرمی )» تنظیم : ( مصطفی البرزی )رخم قدیمیه دلت خوب میدونم که از جیهقشنگه من گریه نکن این شب بد رفتنیهاشکات

حسین بازدید : 121 دوشنبه 15 مرداد 1397

 آهنگ سکوت کهنه پویا بیاتی
» ترانه سرا ( علی خبیری )
» آهنگ ساز : ( آرش کرمی )
» تنظیم : ( مصطفی البرزی )
رخم قدیمیه دلت خوب میدونم که از جیهقشنگه

من گریه نکن این شب بد رفتنیهاشکاتو پاک کن که میخوام

سر به تن غم نباشه الهی سایه جشات از سر من کمنباشه ببین که پای

گریه هات ثانیه هادق میکنمصدای گریه هات میخوام

تو خاطراتم نباشه وقتی که گریه میکنی ترانه هام 

دلواپسهاشکاتو پاک کن و ببین چشمای من

چه بی کسه سکوت کهنه لباتقلبمو آتیش میزنهداری

 

دیونم میکنی تورو خدادیگه بسه

رخم قدیمیه دلت خوب میدونم که از جیهقشنگه من

گریه نکن این شب بد رفتنیهسخته

واسه ترانه هام طاقت گریه هات ولی لهچه

هق هق ات دیگه یه شعر ناگفتنیه 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو