loading...

ام پی تری فول

 آهنگ سکه ماه حامد هاکانچشماتو وا کن که سحرتو چشم تو بیدار بشهصدا بزن اسممو توزمستونم بهار بشهوقتی تو نیستی تو خونهیک غم نه صد غم چیزی نیستتوی دلم میگم که کاشدلم هزار هزار بشهاون که میون من و توخ

حسین بازدید : 143 دوشنبه 15 مرداد 1397

 آهنگ سکه ماه حامد هاکان
چشماتو وا کن که سحر
تو چشم تو بیدار بشه
صدا بزن اسممو تو
زمستونم بهار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه
یک غم نه صد غم چیزی نیست
توی دلم میگم که کاش


دلم هزار هزار بشه

اون که میون من و تو
خط جدایی کشیده
دل میگه نفرینش کنم
به دردمون دچار بشه

سر به ستاره میزنم
سکه ماهو میشکنم
یک روز اگه دستای من
با دستای تو یار بشه

با من بمون با من بمون نذار که تنها بمونم نذار که خونه ی دلم دوباره تنگ و تار بشه
عاشق بشیم دعا کنیم که شاید از دولت عشق
یک روز بیاد که روزگار دوباره روزگار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه
یک غم نه صد غم چیزی نیست
توی دلم میگم که کاش
دلم هزار هزار بشه

سر به ستاره میزنم
سکه ماهو میشکنم
یک روز اگه دستای من
با دستای تو یار بشه

چشماتو وا کن که سحر
تو چشم تو بیدار بشه
صدا بزن اسممو تو
زمستونم بهار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه
یک غم نه صد غم چیزی نیست
توی دلم میگم که کاش
دلم هزار هزار بشه

اون که میون من و تو
خط جدایی کشیده
دل میگه نفرینش کنم
به دردمون دچار بشه

سر به ستاره میزنم
سکه ماهو میشکنم
یک روز اگه دستای من
با دستای تو یار بشه


با من بمون با من بمون نذار که تنها بمونم نذار که خونه دلم دوباره تنگ و تار بشه
عاشق بشیم دعا کنیم که شاید از دولت عشق
یک روز بیاد که روزگار دوباره روزگار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه
یک غم نه صد غم چیزی نیست
توی دلم میگم که کاش
دلم هزار هزار بشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو