loading...

ام پی تری فول

آهنگ شاختایی ضربی مرتضی گودرزی یک نظر بر یار کردم ، یار نالیدن گرفتیک نظر بر ابر کردم ، ابر باریدن گرفتیک نظر بر باد کردم ، باد رقصیدن گرفتیک نظر بر کوه کردم ، کوه لرزیدن گرفتتکیه بر دیوار کردم ،

حسین بازدید : 140 چهارشنبه 17 مرداد 1397


آهنگ شاختایی ضربی مرتضی گودرزی

 یک نظر بر یار کردم ، یار نالیدن گرفت
یک نظر بر ابر کردم ، ابر باریدن گرفت


یک نظر بر باد کردم ، باد رقصیدن گرفت
یک نظر بر کوه کردم ، کوه لرزیدن گرفت

تکیه بر دیوار کردم ، خاک بر فرقم نشست
خاک بر فرقش نشیند ، آنکه یار از من گرفت(2)

رنگ زردم را ببین ، برگ ِ خزان را یاد کن(2)
با بزرگان کم نشین ، اُفتادگان را یاد کن

مرغ ِ صیاد تو اَم ، افتاده ام در دام ِ عشق
یا بکشیا دانه ده ، یا از قفس آزاد کن ، از قفس آزاد کن(2)


ابر اگر از قبله خیزد ، سخت باران می شود
شاه اگر عادل نباشد ، مُلک ویران می شود

یک نصیحت با تو دارم ، تو به کس ظاهر مکن(2)
خانه یِ ِ نزدیک دریا زود ویران میشود ، زود ویران میشود(2)

یار ِ من آهنگر است و دم ز خوبان می زند(2)
دم به دم آتش به جان مستمندان می زند

طاقت هجران ندارد ، قلب پاکش نازکست
گه به آب و گه به آتش ، گه به سندان میزند ، دل به سندان می زند(2)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو