loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من,    دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من خسته شدم میخوام برم,    دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من خسته شدم میخوام برم پشت سرم گریه نک

حسین بازدید : 1797 جمعه 19 مرداد 1397




,    دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من
,    دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من خسته شدم میخوام برم
,    دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من خسته شدم میخوام برم پشت سرم گریه نکن
,    امیر و حمید هامونی خدانگهدار
,    دانلود آهنگ خدانگهدار علی عبدالمالکی
,    آهنگ خدانگهدار عشق من خسته شدم
,   

http://nakaman.net/

متن این آهنگ گریه آور غمگین :

خدانگهدار عشق من خسته شدم میخوام برم

پشت سرم گریه نکن از گریه هاتــــــم میگذرم

خدانگهدار بی وفا دارم میرم از این دیار

هرچی بوده تموم شده اسم منو دیگه نیار

ببین چی آوردی سرم که من به مرگم راضیم

اونقدر منو قسم نده به جون تو رفتنیم

لیاقتش همینه که تنهای تنها بمونی

واسه یه بارم که شده قدرمو شاید بدونی

هرچقدم گریه کنی دیگه 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من خسته شدم میخوام برم دانلود اهنگ خدانگهدار عشق من خسته شدم میخوام برم پشت سرم گریه نکن امیر و حمید هامونی خدانگهدار دانلود آهنگ خدانگهدار علی عبدالمالکی آهنگ خدانگهدار عشق من خسته شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو