loading...

ام پی تری فول

آهنگ صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح آهنگ صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح آهنگ غمگین صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح شبو تنهایی و گریه ، منو یک سازه شکسته / قاب عکست روی دیوار ، منو ا

حسین بازدید : 126 جمعه 19 مرداد 1397

آهنگ صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح 

آهنگ صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح 

آهنگ غمگین صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح 

شبو تنهایی و گریه ، منو یک سازه شکسته / 

قاب عکست روی دیوار ، منو این چشمای بسته /



ی ترانه ی غم انگیز ، ی صدای غم گرفته / 

منمو این آروزیی ، که دیگه به باد رفته / 

من ی عمره آزگاره ، دارم از تو مینویسم / 

خیره میمونم به عکست ، من با این چشمای خیسم / 


میبینی که خاطراتت ، چه به روز من آوزده / 

اما تو خیالت هم نیست ، عشق من واسه تو مرده / 

شبو تنهایی و گریه ، منو یک سازه شکسته / 

قاب عکست روی دیوار ، منو این چشمای بسته / 

ی ترانه ی غم انگیز ، ی صدای غم گرفته / 

منمو این آروزیی ، که دیگه به باد رفته / 

من ی عمره آزگاره ، دارم از تو مینویسم / 

خیره میمونم به عکست ، من با این چشمای خیسم / 

میبینی که خاطراتت ، چه به روز من آوزده / 

اما تو خیالت هم نیست ، عشق من واسه تو مرده / 







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح دانلود آهنگ صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح دانلود آهنگ صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح کیفیت 320 دانلود آهنگ صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح متن آهنگ صدای غم گرفته از ابوالفضل فلاح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو