loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ میشه تابت بدم من,    دانلود اهنگ از تهران تا لندن,    دانلود آهنگ علی هایپر کی بلده برقصه,    اهنگ کی بلده برقصه اپارات,&nb

حسین بازدید : 369 یکشنبه 21 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ میشه تابت بدم من
,    دانلود اهنگ از تهران تا لندن
,    دانلود آهنگ علی هایپر کی بلده برقصه
,    اهنگ کی بلده برقصه اپارات
,    موزیک ویدیو علی هایپر کی بلده برقصه
,    ریمیکس کی بلده برقصه
,    ساسی مانکن کی بلده برقصه
,    دانلود آهنگ علی هایپر کی بلده برقصه ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ کی بلده برقصه
,   

https://www.mytarane.com/2343-ali-hyper-ki-balade-beraghse/

دانلود آهنگ جدید به نام

ترانه و موزیک : علی هایپر / تنظیم : علی هایپر / میکس و مسترینگ : محمد موسوی

( به همراه متن آهنگ و پخش آنلاین )

Download New Music By Ali Hyper Called Ki Balade Beraghse

Ali Hyper - Ki Balade Beraghse

 

متن آهنگ کی بلده برقصه علی هایپر

کی بلده برقصه بگو من من من من

میخوام صداش بره از تهران تا لندن دن دن دن دن

دارم دیوونه میشم دیگه من با تو نم نم

اگه ناز کنی میخرم بگو چند چند چند

بابا کاری نداره که میخوای رقص میخوای یادت بدم من

پیچو تابت بدم من

اولش شاد باش و کل بزن

با یه دستت لامپو صفت کن با یه پات هندل بزن

هی با توام رقاص کمرت رو بده چپ راست

عشقو حال برپاست پرچم کجاست رو ابراست

پرچم کجاست رو ابراست

کی بلده برقصه بگو من من من من

میخوام صداش بره از تهران تا لندن دن دن دن دن

دارم دیوونه میشم دیگه من با تو نم نم

اگه ناز کنی میخرم بگو چند چند چند

******

متن آهنگ جدید کی بلده برقصه با صدای علی هایپر

******

بچرخون موهارو بلرزون شونه هارو

بریز بیرون از این دل همه درد و غمارو

بلرزون بلرزون بدنت رو بلرزون

دیگه گیرت نمیاد چنین آهنگی ارزون

ببین دارم عجب حسی عجب ریتمی عجب بیسی

چه خانم خوش فیسی یو بستینگ یونورسی

کی بلده برقصه بگو من من من من

میخوام صداش بره از تهران تا لندن دن دن دن دن

دارم دیوونه میشم دیگه من با تو نم نم

اگه ناز کنی میخرم بگو چند چند چند

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ میشه تابت بدم من دانلود اهنگ از تهران تا لندن دانلود آهنگ علی هایپر کی بلده برقصه اهنگ کی بلده برقصه اپارات موزیک ویدیو علی هایپر کی بلده برقصه ریمیکس کی بلده برقصه ساسی مانکن کی بلده برقصه دانلود آهنگ علی هایپر کی بلده برقصه ریمیکس ریمیکس اهنگ کی بلده برقصه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو