loading...

ام پی تری فول

آهنگ عشق منی جمشید - تکست موزیک » شاعر : بیژن سعیدی» آهنگ ساز : امیر بدخش» تنظیم : امیر بدخش دانلود موزیک ویدیو عشق منیاز فراغ تو من میمیرم . میمیرم . از تو میخونمدر خیال ت

حسین بازدید : 146 دوشنبه 22 مرداد 1397

آهنگ عشق منی جمشید - تکست موزیک
 » شاعر : بیژن سعیدی
» آهنگ ساز : امیر بدخش
» تنظیم : امیر بدخش
 
دانلود موزیک ویدیو عشق منی
از فراغ تو من میمیرم . میمیرم . از تو میخونم
در خیال تو من . میمونم . میدونم با تو میمونم
از نگاهم نشو جدا . تو یه نوری مثل خدا


یاد تو در خاطر من تا ابد میمونه
عشق منی تو . مال منی
مهربونم بیا بیا
عمر منوی تو . جون منی
از تو دورم . بیا بیا
شعر منی تو . حرف منی
اسم خوبی تو قصه ها
شور منی تو . شوق منی
شور و شوقی تو لحظه ها


از فراغ تو من میمیرم . میمیرم . از تو میخونم
در خیال تو من . میمونم . میدونم با تو میمونم
از نگاهم نشو جدا . تو یه نوری مثل خدا
یاد تو در باور من تا ابد میمونه
عشق منی تو . مال منی
مهربونم بیا بیا
عمر منوی تو . جون منی
از تو دورم . بیا بیا
شعر منی تو . حرف منی
اسم خوبی تو قصه ها
شور منی تو . شوق منی
شور و شوقی تو لحظه ها
عشق منی تو . مال منی
مهربونم بیا بیا
عمر منوی تو . جون منی
از تو دورم . بیا بیا







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو