loading...

ام پی تری فول

آهنگ عشق من ناز نكن از شاهین فیروزی  عشق من ناز نكن عمر ما پایان میگیرهیه روزی دست زمونه تو رو از من میگیرهوقتی تنها با تو بودن واسه من زندگیه تو رو دیدن تو رو خواستن رو كی از من میگیرهعشق من ق

حسین بازدید : 130 دوشنبه 22 مرداد 1397

آهنگ عشق من ناز نكن از شاهین فیروزی 





عشق من ناز نكن عمر ما پایان میگیره

یه روزی دست زمونه تو رو از من میگیره

وقتی تنها با تو بودن واسه من زندگیه



تو رو دیدن تو رو خواستن رو كی از من میگیره

عشق من قلب این عاشق با تو آروم میگیره 

همه ناله های من ازون نگاه دوریه

تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هرجا میبینم

بی تو و عشق تو من همیشه تنها میمونم

عشق من عاشقتم تكرارت هرشب عادته

همه حرفام بخدا از عشق و از سخاوته

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

عشق من بی كسی و شب با تو پاپان میگیره


همه رگهام از حرارت نگات خون میگیره

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته.


تو گمون كردی بری خاطره هاتم میمیره 

روزای رفته برام رنگ سیاهی میگیره 

اگه صد بهار و پاییز واسه تو گریه كنم

نمیتونم كه تورو همیشه از یاد ببرم








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو