loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ جون دلم باز شدم,    دانلود اهنگ جون دلم باز شدم ادم تو,    دانلود اهنگ اسیر دام تو شدم,    دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیم,&

حسین بازدید : 123 سه شنبه 30 مرداد 1397



,    دانلود اهنگ جون دلم باز شدم
,    دانلود اهنگ جون دلم باز شدم ادم تو
,    دانلود اهنگ اسیر دام تو شدم
,    دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیم
,    ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت دیوونگیمی تو
,    ریمیکس ای عشق تموم زندگیمی تو
,    ریمیکس اهنگ ای عشق
,    دانلود اهنگ ای عشق ایوان باند
,    ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت زندگیمی تو
,   

https://upmusics.com/%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%AA%D9%85%D9%88%D9%85-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88/

دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو

موزیک عشق با صدای گروه موفق ایوان باند همینک از آپ موزیک میتونید دانلود کنید

آهنگسازی و تنظیم کننده : ایوان بند

Exclusive Song: E1 Band | Eshgh With Text And Direct Links In UpMusic

evan دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیمی تو

 

قسمتی از متن موزیک عشق با صدای گروه ایوان باند:

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

♪ اسیر دام تو شدم وحشی و رام تو شدم… 

♪ دوباره خام تو شدم عشق… 

♪ دلیل هر هم هم تو به جون خریدم غمتو. 

♪ آخ که چه گرمه دم تو اِی عشق تموم زندگیمی تو! 

♪ پای ثابت دیوونگیمی تو! 

♪ با تو شب و بیداریو دوست دارم اِی عشق 

♪ اِی عشق ای عشق تموم زندگیمی ، تو پای ثابت دیوونگیمی تو 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

ای عشق تموم زندگیمی تو

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ جون دلم باز شدم دانلود اهنگ جون دلم باز شدم ادم تو دانلود اهنگ اسیر دام تو شدم دانلود آهنگ ای عشق تموم زندگیم ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت دیوونگیمی تو ریمیکس ای عشق تموم زندگیمی تو ریمیکس اهنگ ای عشق دانلود اهنگ ای عشق ایوان باند ای عشق تموم زندگیمی تو پایه ثابت زندگیمی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو