loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول علی یاسینی راجبش نگید,دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی یاسینی راجبش نگید,کد آوای انتظار همر

حسین بازدید : 282 چهارشنبه 31 مرداد 1397

دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول علی یاسینی راجبش نگید,دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی یاسینی راجبش نگید,کد آوای انتظار همراه اول علی یاسینی راجبش نگید,متن آهنگ علی یاسینی راجبش نگید,دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید,

متن آهنگ علی یاسینی راجبش نگید

همراه با دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید

Text Music Ali Yasini Raje Besh Nagid

متن اهنگ راجبش نگید علی یاسینی

راجبش نگین!●♪♫
نمی خوام، اشکام بریزه…●♪♫
راجبش نگید!●♪♫
هنوزم، واسه من عزیزه…●♪♫
راجبش نگین!●♪♫
نمی خوام یادم بیاد، ندارمش…●♪♫
راجبش نگین!●♪♫
همین کافیه، که خوبه حالش…●♪♫

ازم دور شید!●♪♫
راجبش نگید!●♪♫
من با خاطراتش، خوشم…●♪♫
به من چه که دیگه مالِ من نیست؟!●♪♫
اونو توو دلم، نمی کُشم من…●♪♫
ازم دور شید!●♪♫
راجبش نگید!●♪♫
راجبش نگید!●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی یاسینی راجبش نگید

دانلود اهنگ راجبش نگید

 

http://www.texahang.org/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b9%d9%84%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%a8%d8%b4-%d9%86%da%af%db%8c%d8%af/







برچسب ها دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول علی یاسینی راجبش نگید دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی یاسینی راجبش نگید کد آوای انتظار همراه اول علی یاسینی راجبش نگید متن آهنگ علی یاسینی راجبش نگید دانلود آهنگ علی یاسینی راجبش نگید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو