loading...

ام پی تری فول

غریبه اومد از راه ، شد آشناترینم اومد که باشه عمری ، امید آخرینم غریبه اومد از راه ، برام بهار رو آورد گل عشقو به من داد ، دلم رو با خودش برد غریبه توی چشماش ، یه آسمون ستاره است توی عطر نفس هاش ، انگ

حسین بازدید : 117 جمعه 02 شهریور 1397

غریبه اومد از راه ، شد آشناترینم
اومد که باشه عمری ، امید آخرینم
غریبه اومد از راه ، برام بهار رو آورد
گل عشقو به من داد ، دلم رو با خودش برد
غریبه توی چشماش ، یه آسمون ستاره است
توی عطر نفس هاش ، انگار عمر دوباره است
در نگاه گرمش ، دیدم بهار عشقو
هدیه برام آورده ، شکوفه زار عشقو
خواهشم ، خواهشم ، خواهش نوازشم
آتشم ، آتشم ، پا به سر در آتشم
آی ، عاشقم کرد


غریبه اومد از راه ، با یک بغل ترانه
با کهکشونی از عشق ، حرف های عاشقانه
وقتی که قلب خسته ام ، عشق توی نگاهش دید
پنجره های بسته ، وا شد به روی خورشید
می ترسم از راه سفر ، ای آشنا ، ای هم سفر
تنها نذار دیگه منو ، هر جا می ری با خود ببر
دوست دارم غریبه ، دوستم داری ، می دونم
می خوام تا زنده هستم ، کنار تو بمونم
خواهشم ، خواهشم ، خواهش نوازشم
آتشم ، آتشم ، پا به سر در آتشم
آی ، عاشقم کرد

غریبه اومد از راه ، با یک بغل ترانه
با کهکشونی از عشق ، حرف های عاشقانه
وقتی که قلب خسته ام ، عشق توی نگاهش دید
پنجره های بسته ، وا شد به روی خورشید
می ترسم از راه سفر ، ای آشنا ، ای هم سفر
تنها نذار دیگه منو ، هر جا می ری با خود ببر
دوست دارم غریبه ، دوستم داری ، می دونم
می خوام تا زنده هستم ، کنار تو بمونم
خواهشم ، خواهشم ، خواهش نوازشم
آتشم ، آتشم ، پا به سر در آتشم
آی ، عاشقم کرد

https://talk.patoghu.com/thread188920-2.html








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو