loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ یه عاشق فکر سودو ضررش نیست,    دانلود آهنگ یه عاشق ابی با کیفیت 320,    یه عاشق ابی mp3,    دانلود آهنگ از عشق تو مجنونم رح

حسین بازدید : 386 سه شنبه 06 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ یه عاشق فکر سودو ضررش نیست
,    دانلود آهنگ یه عاشق ابی با کیفیت 320
,    یه عاشق ابی mp3
,    دانلود آهنگ از عشق تو مجنونم رحمان
,    دانلود اهنگ ناشکری نکن عشقم از رحمان
,    دانلود آهنگ از عشق تو بی تابم رحمان
,    دانلود آهنگ رحمان ناشکری نکن
,    دانلود آهنگ از عشق تو بی تابم با صدای رحمان
,    دانلود آهنگ یه عاشق رحمان

http://behtaraneh.ir/

/

یه عاشق چیزی جز عشق تو سرش نیست یه عاشق فکر سود و ضررش نیست
همه خوب و بد قصه شو میخواد یه عاشق نگرون آخرش نیست
یه عاشق مثل من مبهوت یاره دلش تو سینه دایم بی قراره
یه عاشق مثل من خوشبخته با عشق کنارت راضیه از هرچی داره
از عشق تو بی تابم از عشق تو مجنونم ناشکری نکن عشقم ناشکری نکن جونم

==» تکست اهنگ یه عاشق از سایت بهترانه «==

پیشت گم کرده قلبم دست و پاشو نمی تونم بگم حال و هواشو
یه عاشق مثل من می میره بی تو دیگه از من نپرس چون و چراشو
دیگه گم کرده قلبم دست و پاشو نمی تونم بگم حال و هواشو
یه عاشق مثل من می میره بی تو دیگه از من نپرس چون و چراشو
از عشق تو بی تابم از عشق تو مجنونم ناشکری نکن عشقم ناشکری نکن جونم

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

طبق خواسته سایت ساماندهی – این اهنگ غیر مجازه نمیتونیم تو سایت قرار بدیم

فقط اهنگ های مجاز تو سایت میذاریم

لطفا اهنگ دیگری درخواست کنید







برچسب ها دانلود اهنگ یه عاشق فکر سودو ضررش نیست دانلود آهنگ یه عاشق ابی با کیفیت 320 یه عاشق ابی mp3 دانلود آهنگ از عشق تو مجنونم رحمان دانلود اهنگ ناشکری نکن عشقم از رحمان دانلود آهنگ از عشق تو بی تابم رحمان دانلود آهنگ رحمان ناشکری نکن دانلود آهنگ از عشق تو بی تابم با صدای رحمان دانلود آهنگ یه عاشق رحمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو