loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ عشق خیالی,    دانلود اهنگ عاشقم اصلا به توچه,    دانلود اهنگ همدست از معین زد,    دانلود اهنگ عشق خیالی معین زد,  

حسین بازدید : 183 چهارشنبه 07 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ عشق خیالی
,    دانلود اهنگ عاشقم اصلا به توچه
,    دانلود اهنگ همدست از معین زد
,    دانلود اهنگ عشق خیالی معین زد
,    دانلود اهنگ معین زد بنام همدست
,    دانلود اهنگ با تو دلم گرمو خوشه
,    دانلود اهنگ معین زد عاشقم اصلا به تو چه
,    دانلود اهنگ عاشقم اصلا به تو چه
,    با تو دلم گرم و خوشه عاشقم اصلا به تو چه
,   
,   

,   

بر تن تو بوی منو صبح شده آهوی من
امروز کجایی
دست بدی همدست منی
آخر این این قصه یعنی باز جدایی
نه بهتره پرواز کنی
پنجره را باز کنی
عاشقی یا نه
من که صدا میزنمت وقتی چشات روی همه
بم بگی جانم

بر تن تو بوی منو صبح شده آهوی من
امروز کجایی
دست بدی همدست منی
آخر این این قصه یعنی باز جدایی
نه بهتره پرواز کنی
پنجره را باز کنی
عاشقی یا نه
من که صدا میزنمت وقتی چشات روی همه
همه بم بگی جانم
روتو نگیری ز منو یک ذره لبخند بزن ای عشق خیالی
خسته من از در به دری قهری ولی طعنه زنون چایی بیاری
با تو دلم گرم و خوشه عاشقم اصلا به تو چه دور ما دیوار بچینین
دار و ندارم که تویی پای به پایم بدویی تا همه دنیارو ببنیم

+++++++++++
در دل تو یاد منو در دل من یار تویی تا به همیشه
با همه ات مال منی روح تو در جان منی مثل همیشه
آغوش تو آرامشمه هرچی پیشم باشه کمه من به تو گیرم
مرگ برای همه اما سراغ از تو اگر قبل تو میرم

روتو نگیری ز منو یک ذره لبخند بزن ای عشق خیالی
خسته من از در به دری قهری ولی طعنه زنون چایی بیاری
با تو دلم گرم و خوشه عاشقم اصلا به تو چه دور ما دیوار بچینین
دار و ندارم که تویی پای به پایم بدویی تا همه دنیارو ببنیم

http://sakhamusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%AF%D8%B3%D8%AA/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ عشق خیالی دانلود اهنگ عاشقم اصلا به توچه دانلود اهنگ همدست از معین زد دانلود اهنگ عشق خیالی معین زد دانلود اهنگ معین زد بنام همدست دانلود اهنگ با تو دلم گرمو خوشه دانلود اهنگ معین زد عاشقم اصلا به تو چه دانلود اهنگ عاشقم اصلا به تو چه با تو دلم گرم و خوشه عاشقم اصلا به تو چه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو