loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه کیفیت 320,دانلود آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا باید وقتی خونه دلت متروکه,متن آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه,کد آهنگ پیشواز

حسین بازدید : 123 جمعه 09 شهریور 1397

دانلود آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه کیفیت 320,دانلود آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا باید وقتی خونه دلت متروکه,متن آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه,کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا باید وقتی خونه دلت متروکه,دانلود آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول چرا باید وقتی خونه دلت متروکه,

 

اشک من پیرهنتو تر کرده
همه جا عطر تو پیچیده ولی
دل دیگه غربتو باور کرده
مثل اون پرنده شکسته بال
دل من بعد تو بی لونه شده
با تو بیقراره و بی تو بیقراره
دل من راست راستی دیوونه شده
امشب هم میون این
خاطره های سردم
بی رمق دنبال اون
حادثه ای میگردم

http://iranmelody.org

 

که نفهمیدم وکی کجا
تو رو ازم گرفت
دست تو جدا شد و
نگاهتو گم کردم
چرا باید وقتی خونه دلت متروکه
واسه در زدن بازم دنبال یک بهونه گشت
وقتی راه نداره چشمام
به حریم قلب تو

 

چه جوری میشه پی یه فرصت دوباره گشت
اشک من پیرهنتو تر کرده
همه جا عطر تو پیچیده ولی
دل دیگه غربتو باور کرده
امشب هم میون این
خاطره های سردم
بی رمق دنبال اون
حادثه ای میگردم
که نفهمیدم وکی کجا
تو رو ازم گرفت
دست تو جدا شد و
نگاهتو گم کردم
چرا باید وقتی خونه دلت متروکه
واسه در زدن بازم دنبال یک بهونه گشت
وقتی راه نداره چشمام
به حریم قلب تو
چه جوری میشه پی یه فرصت دوباره گشت
اشک من پیرهنتو تر کرده
همه جا عطر تو پیچیده ولی
دل دیگه غربتو باور کرده







برچسب ها دانلود آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه کیفیت 320 دانلود آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه کد آهنگ پیشواز ایرانسل چرا باید وقتی خونه دلت متروکه متن آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه کد آهنگ پیشواز همراه اول چرا باید وقتی خونه دلت متروکه دانلود آهنگ چرا باید وقتی خونه دلت متروکه رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول چرا باید وقتی خونه دلت متروکه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو