loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ گوش میکنم نمیشنوم,    اهنگ نگاه میکنم نمیبینم با گیتار,    دانلود آهنگ نگاه میکنم نمیبینم ,    دانلود آهنگ نگاه میکنم , &

حسین بازدید : 749 شنبه 10 شهریور 1397


,    متن آهنگ گوش میکنم نمیشنوم
,    اهنگ نگاه میکنم نمیبینم با گیتار
,    دانلود آهنگ نگاه میکنم نمیبینم
,    دانلود آهنگ نگاه میکنم
,    دانلود آهنگ گوش میکنم نمیشنوم گوش مرا صدای تو پر کرده
,    دانلود آهنگ نگاه میکنم نمیبینم
,    متن آهنگ نگاه میکنم نمیبینم
,    دانلود اهنگ ای چشم من بدون تو نابینا
,    دانلود آهنگ با من بمان

چشم مرا هوای تو پر کرده
گوش می کنم نمی شنوم
گوش مرا صدای تو پر کرده
نگاه می کنم نمی بینم
چشم مرا هوای تو پر کرده
گوش می کنم نمی شنوم
گوش مرا صدای تو پر کرده
ای چشم من بدون تو نا بینا
ای گوش من بدون تو ناشنوا
با من بمان همبشه بمان با من
با من بمان همبشه بمان با من

http://nakaman.net/







برچسب ها متن آهنگ گوش میکنم نمیشنوم اهنگ نگاه میکنم نمیبینم با گیتار دانلود آهنگ نگاه میکنم نمیبینم با صدای گوگوش دانلود آهنگ نگاه میکنم گوگوش دانلود آهنگ گوش میکنم نمیشنوم گوش مرا صدای تو پر کرده دانلود آهنگ گوگوش نگاه میکنم نمیبینم متن آهنگ نگاه میکنم نمیبینم دانلود اهنگ ای چشم من بدون تو نابینا دانلود آهنگ با من بمان گوگوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو