loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ پویان مختاری ناشادی گرات,    دانلود اهنگ کینه از پویان مختاری,    اهنگ پویان مختاری بخت مو,    دانلود آهنگ پویان مختاری ناشادی

حسین بازدید : 143 شنبه 10 شهریور 1397


,    متن آهنگ پویان مختاری ناشادی گرات
,    دانلود اهنگ کینه از پویان مختاری
,    اهنگ پویان مختاری بخت مو
,    دانلود آهنگ پویان مختاری ناشادی گرات
,    دانلود اهنگ پویان مختاری جدید
,    دانلود آهنگ فروزنده
,    دانلود اهنگ پویان مختاری سی تو
,    دانلود آهنگ سیچه از پویان مختاری
,    دانلود آهنگ پویان مختاری باشه برو
,   

ترجمه فارسی و متن ترانه باشه برو از آقای پویان مختاری

من سر داشتیم چه فکرایی
زندگی وابید چه تکراری

اخاستیم بریم دوره دنیا مو وا دبیت تو مینا
ولی رهدیو نهادیم تینا رهدیو نهادیم تینا

مو نه نترم ایچو واستم
کی سی تو چینو ایخواستم؟
که چینو نهادیم تینا؛ چینو نهادیم تینا

باشه برو تم تی مو نمن / تم برو غم من دل مو بون
تم خوویامه جلدی ز یادت بُوَر / تم بونه بیار بگو زیاده دُوَر
تم مرگمو بخو از عزراعیل / ولی ولی به سلطون ابراهیم
مو تونه قلباً اخواستم / گدم سی تو مه ری همه واستوم
ولی وقتی که خوت نخواستی واستم / من ری کی برم مو واستم
وه کی گیر بدم بگم تقصیر تونه؟ / و کوه هم ای بگم تکذیب کنه
هرچی سرم بیا حقمه دونم / جا شادی دی وا وه غم بخونم
ها دونم
یعنی یکی دیه ایبو بهیگه بُهنُم؟ نه!
مو جون اگرودم وا تیات / ولی تو وه دینه پیل و مادیات
برو! برو اُمیدوارم خوش بوئی وا پیات
برو خوش بوئی وا پیات
وا پیات
باشه برو
تو سرمون داشتیم چه فکرایی
زندگی شد چه تکراری

میخواستیم بریم دور دنیا
من با دبیت (شلوار محلی مردها) تو با مینا (روسری محلی زن ها)
ولی رفتی و گذاشتیم تنها، رفتی و گذاشتیم تنها

من نه! نمیتونم اینجا وایسم
کی برای تو اینطوری خواستم؟
که اینجور گذاشتیم تنها؛ اینجوری گذاشتیم تنها

باشه برو تو هم پیش من نمون / تو هم برو غم تو دل من بذاز
تو هم خوبی هامو زودی از یادت ببر / تو هم بهونه بیار بگو زیاده دختر
تو هم مرگم رو بخواه از عزرائیل / ولی قسم به سلطان ابراهیم
من تورو قلباً میخواستم / گفتم واسه تو، تو روی همه وای می ایستم
ولی وقتی که خودت نخواستی وایسم / تو روی کی برم من وایسم؟
به کی گیر بدم بگم تقصیر توئه؟ / به کوه هم اگه بگم تکذیب می کنه
هرچی سرم بیاد حقمه میدونم / بجای شادی دیگه باید از غم بخونم
آره میدونم
یعنی یکی دیگه میشه عروس خونم؟ نه!
من جون میگرفتم با چشات / ولی تو دنبال پول و مادیات
برو! برو امیدوارم خوش باشی با مَردت (شوهرت)
برو خوش باشی با مردت
با مردت
http://bakhtiarylyrics.blogfa.com/post/234







برچسب ها متن آهنگ پویان مختاری ناشادی گرات دانلود اهنگ کینه از پویان مختاری اهنگ پویان مختاری بخت مو دانلود آهنگ پویان مختاری ناشادی گرات دانلود اهنگ پویان مختاری جدید دانلود آهنگ فروزنده دانلود اهنگ پویان مختاری سی تو دانلود آهنگ سیچه از پویان مختاری دانلود آهنگ پویان مختاری باشه برو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو