loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ پویان مختاری سیچه,    دانلود اهنگ پویان مختاری سیچه,    دانلود آهنگ پویان مختاری کینه,    دانلود آهنگ پویان مختاری بخت مو,&nbs

حسین بازدید : 157 شنبه 10 شهریور 1397

,    متن آهنگ پویان مختاری سیچه
,    دانلود اهنگ پویان مختاری سیچه
,    دانلود آهنگ پویان مختاری کینه
,    دانلود آهنگ پویان مختاری بخت مو
,    دانلود آهنگ پویان مختاری نونم چمه
,    دانلود آهنگ پویان مختاری و فروزنده
,    متن اهنگ کینه از پویان مختاری
,    متن اهنگ اهای گل پویان مختاری
,    دانلود آهنگ تصویری پویان مختاری سیچه
,   

ترجمه فارسی و متن ترانه سیچه از آقای پویان مختاری

 

اگو بمن تو عشق آخر و اولی / هو مونه نا تینا ره ولی
 
بی وفا تا کی بمهنوم مندیرت / یعنی همه خوویام رَه ویرت؟
 
هر کاری خواستی سیت کردم /خوت بگو یه بار وه ریت وردم؟
 
اگوی اخوی مونه چن دات و بَووت / ولی تا فهمیدی پویان وابی کَلوت
 
رهدی و نشتی سیم شَو و روز / رهدی وا یه آدمه بد پکه پوز
 
ها آمارته خو دارم خُم / هنی جوره قدیم رو دارم هان؟
 
دردامه وا دنگ بلکه بگم سیت / هم بدم یا وت هم تنگه دلم سیت
 
مو تونه ایخوم و ولی تو هُنه اخوی
 
وه تیات اخونم ولی خوت نتری بگوی
 
سیچه چینو وابی په سیچه سیچه
 
هنی منه نفتمه بو ترنه هات / گودی یه مدت نبوم بو بُرده دات
 
ولی ایراد و دات نبی خوت خواستی / مو نبوم باشه اروم بنم خوت واستی
 
جلو مشکلات یا که جاست فرند پیلدار خشکلات / هم تونه اخو یا که خشکه واهات؟
 
هم وقتی خوسی تیگته بوسه؟ / وقتی که سردته سی تو اسوسه؟
 
گوشه ی قلبس سه دنگ ادت؟ / یا که وقتی که بیحاله اشگنه وت
 
وا هم نیَرین فیلم تا صو / یا که زوم کنین ری کارا پیکاسو
 
موقع خو اگوی دست کشه مه میات / تا که یواش بیا خو مه تیات
 
هَم منه بحث، بحثه تموم کنه؟ / بخند ولی ای فکرا یه روز کلوم کنن

برای چی

میگه بمون تو عشق آخر و اولی / اون منو تنها گذاشت و رفت ولی
 
بی وفا تا کی منتظرت بمونم؟ / یعنی همه ی خوبیهام از یادت رفت؟
 
هر کاری خواستی واست کردم / خودت بگو؛ یه بار به روت آوردم؟
 
میگی منو میخوای اندازه ی پدر و مادرت / ولی تا فهمیدی پویان دیوونت شده
 
رفتی و نذاشتی برام شب و روز / رفتی با یه آدم بد قیافه
 
آره آمارت رو خوب دارم خودم / هنوز مثل قدیم پر رو هستم هان؟
 
دردامو مگه اینکه با ادا اطفار بگم بهت / هم بدم میاد ازت هم دلم تنگه واست
 
من تو رو میخوام ولی تو اونو میخوای
 
از چشمات میخونم ولی خودت نمیتونی بگی
 
چرا اینجوری شد؟ پس برا چی؟ چرا؟
 
هنوز بوی موهات تویه مشاممه / گفتی یه مدت نباشم مامانت بو برده (فهمیده)
 
ولی اشکال از مامانت نبود خودت خواستی / من نباشم باشه من میرم ببینم خودت وای می ایستی
 
جلوی مشکل هات؟ یا دوستای اجتماعی پولدار و خوشکلت / اون هم تو رو میخواد یا [رفتارش] خشکه باهات؟
 
اون هم وقتی خوابی پیشونیتو میبوسه؟ / وقتی که سردته برا تو میسوزه؟
 
گوشه ی قلبش 3دنگ بهت میده؟ / یا وقتی که بی حاله سرت داد میزنه؟
 
با هم نگاه میکنید فیلم تا صبح؟ / یا زوم میکنید روی کارای پیکاسو
 
اونم وسط بحث، بحث رو تموم میکنه؟ / بخند اما این فکرها یه روز دیوونم میکنن

 

 

http://loripedia.org/printthread.php?tid=174







برچسب ها متن آهنگ پویان مختاری سیچه دانلود اهنگ پویان مختاری سیچه دانلود آهنگ پویان مختاری کینه دانلود آهنگ پویان مختاری بخت مو دانلود آهنگ پویان مختاری نونم چمه دانلود آهنگ پویان مختاری و فروزنده متن اهنگ کینه از پویان مختاری متن اهنگ اهای گل پویان مختاری دانلود آهنگ تصویری پویان مختاری سیچه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو