loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ محسن یگانه چیکار میکنی با دلم,    دانلود آهنگ دلکم محسن یگانه با کیفیت 320,    اهنگ چیکار میکنی با دلم,    عکس چیکار میکنی

حسین بازدید : 258 جمعه 16 شهریور 1397



,    دانلود اهنگ محسن یگانه چیکار میکنی با دلم
,    دانلود آهنگ دلکم محسن یگانه با کیفیت 320
,    اهنگ چیکار میکنی با دلم
,    عکس چیکار میکنی با دلم روزگار
,    آهنگ قسم میخورم محسن یگانه
,    دانلود اهنگ چیکار میکنی با دلم
,    آکورد آهنگ دلکم محسن یگانه
,    دانلود اهنگ دلکم
,    دانلود آهنگ روزگار محسن یگانه
,   

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ محسن یگانه دلکم

آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی محسن یگانه بنام دلکم از آلبوم نگاه همراه با متن و دو کیفیت 320 و 128

Exclusive Song: Mohsen Yeganeh – “Delakam” With Text And Direct Links In UpMusic

143123605962769954ed98a7874136b22 دانلود آهنگ محسن یگانه دلکم

 

متن آهنگ دلکم محسن یگانه

♪♪♫♫♪♪♯

چیکار میکنی با دلم روزگار
دیگه خاطراتو به یادم نیار
ندیدی مگه چی سرم اومده
♪♪♫♫♪♪♯ جوونیمو دادم پای عشق یار ♪♪♫♫♪♪♯
چقدر خاطر اون عزیزه که من
با اینکه هنوزم ازش دلخورم
اون اسمم رو یادش نمیاد و من
هنوزم رو اسمش قسم میخورم
یه عمری گذشت و هنوزم تو فکر همون یار نامهربونم

UpMusicTag دانلود آهنگ محسن یگانه دلکم
با حسرت یه گوشه نشستم دارم زیر لب میخونم
دلکم تنهات گذاشتن هرکی رفته پی کارش
اون که پاش عمرتو دادی حالا رفته پی یارش
دلـکم دیدی دروغه دیدی تنهات گذاشت
♪♪♫♫♪♪♯ دیدی ضرب المثل دل به دل راه نداشت ♪♪♫♫♪♪♯
دلـکم دیدی جوونیت چجوری با غصه سر شد
بهترین شبای عمرم توی تنهایی سحر شد
دلـکم مردم این شهر قصه مونو نمیدونن
اگه با خبر بشن از رازمون با ما میخونن
میخونن تنهات گذاشته هرکی رفته پی کارش
♪♪♫♫♪♪♯ اون که پاش عمرتو دادی حالا رفته پی یارش ♪♪♫♫♪♪♯
دلکم دیدی دروغه دیدی تنهات گذاشت
دیدی ضرب المثل دل به دل راه نداشت

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ محسن یگانه چیکار میکنی با دلم دانلود آهنگ دلکم محسن یگانه با کیفیت 320 اهنگ چیکار میکنی با دلم عکس چیکار میکنی با دلم روزگار آهنگ قسم میخورم محسن یگانه دانلود اهنگ چیکار میکنی با دلم آکورد آهنگ دلکم محسن یگانه دانلود اهنگ دلکم دانلود آهنگ روزگار محسن یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو