loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ  مهران باقری بنام دوست دارم رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهران باقری بنام دوست دارم,دانلود آهنگ  مهران باقری بنام دوست دارم,کد آوای انتظار همراه اول  مهران باق

حسین بازدید : 141 دوشنبه 19 شهریور 1397

دانلود آهنگ  مهران باقری بنام دوست دارم رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهران باقری بنام دوست دارم,دانلود آهنگ  مهران باقری بنام دوست دارم,کد آوای انتظار همراه اول  مهران باقری بنام دوست دارم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهران باقری بنام دوست دارم,متن آهنگ  مهران باقری بنام دوست دارم,دانلود آهنگ  مهران باقری بنام دوست دارم کیفیت 320,

دانلود آهنگ جدید مهران باقری بنام دوست دارم

تکست آهنگ دوست دارم مهران باقری

دیگه نیستی که شبا سر رو شونت بذارم
کار هر روزم شده مثه بارون ببارم
هر چقد دوری ازم این منم به فکرتم
اما حیف نفهمیدی چقدر عاشقتم
اما حیف نفهمیدی چقدر عاشقتم
دوست دارم تویی که نبودنت واسم پر از عذاب شد
عشقی که واسم ازش حرف میزدی خیلی زود خراب شد
لااقل یه لحظه به خاطره هامون فکر کن
دردو غم رو خط بزنو از سر خط شروع کن
دوست دارم
نبوده تو برایه خنده مرگه
تو پاییز دله من پره درده
چه سخته برام این جدایی
جدایی حق من نبود خدایی
ببین صدام دیگه جون نداره
ببین اشک چشام تمومی نداره
دوست دارم تویی که نبودنت واسم پر از عذاب شد
عشقی که واسم ازش حرف میزدی خیلی زود خراب شد
لااقل یه لحظه به خاطره هامون فکر کن
دردو غم رو خط بزنو از سر خط شروع کن
دوست دارم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

http://bia4music.org







برچسب ها دانلود آهنگ مهران باقری بنام دوست دارم رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول مهران باقری بنام دوست دارم دانلود آهنگ مهران باقری بنام دوست دارم کد آوای انتظار همراه اول مهران باقری بنام دوست دارم کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهران باقری بنام دوست دارم متن آهنگ مهران باقری بنام دوست دارم دانلود آهنگ مهران باقری بنام دوست دارم کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو