دانلود آهنگ ایمان سیاهپوشان گریه تعطیله

Download Music Iman Siyahposhan Gerye Tatile

آهنگ ایمان سیاهپوشان بنام گریه تعطیله

تو که غمگینی دل من خونه

میریزن اشکام دونه به دونه

دانلود آهنگ ایمان سیاهپوشان گریه تعطیله

 

متن آهنگ گریه تعطیله از ایمان سیاهپوشان

تو که غمگینی دل من خونه

میریزن اشکام دونه به دونه

نگی تنهایی نگی غم داری

نگی تو خونه چیزی کم داری

گریه تعطیله اشکاتو پاک کن

هرچی غم داری همه رو خاک کن

من کناره تو میشم تکیه گاه تو

برندار از من اون نگاهتو

نبینم نبینم دلت گرف تو که غمگینی دل من خونه

میریزن اشکام دونه به دونه

نگی تنهایی نگی غم داری

نگی تو خونه چیزی کم داری

گریه تعطیله اشکاتو پاک کن

هرچی غم داری همه رو خاک کن

من کناره تو میشم تکیه گاه تو

برندار از من اون نگاهتو

نبینم نبینم دلت گرفته

نبینم اشکی رو گونت

من کنارتم همیشه

تکیه میشم واسه شونت

دیگه تنها نمیمونی

کنج این اتاقه تاریک

مطمئن باش روزای خوب

به ما داره میشه نزدیک

قلبت رو خالی کن از هرچی غم و غصست

بدون که خوشبختی همینجا تو همین خونست

لبخند بزن با من خندتو دوست دارم

دارو ندارم قلبمه دست تو میسپارم

نبینم دلت گرفته

نبینم اشکی رو گونت

من کنارتم همیشه

تکیه میشم واسه شونت

دیگه تنها نمیمونی

dige tanha nemimoni

کنج این اتاقه تاریک

konje in otaghe tarik

مطمئن باش روزای خوب

motmaen bash rozaye khob

به ما داره میشه نزدیک

be ma dare mishe nazdik

ترانه آهنگ گریه تعطیله از ایمان سیاهپوشان

نبینم دلت گرفته

نبینم اشکی رو گونت

من کنارتم همیشه

تکیه میشم واسه شونت

دیگه تنها نمیمونی

dige tanha nemimoni

کنج این اتاقه تاریک

konje in otaghe tarik

مطمئن باش روزای خوب

motmaen bash rozaye khob

به ما داره میشه نزدیک

be ma dare mishe nazdik