loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ چشمای معصومت رفتار ارومت,    اهنگ بغض کامران مولایی,    کامران مولایی بغض,    دانلود اهنگ بغض کامران مولایی,  &nb

حسین بازدید : 93 یکشنبه 25 شهریور 1397



,    دانلود اهنگ چشمای معصومت رفتار ارومت
,    اهنگ بغض کامران مولایی
,    کامران مولایی بغض
,    دانلود اهنگ بغض کامران مولایی
,    کامران مولایی جدید
,    دانلود آلبوم اثر انگشت
,    کامران مولایی قسم بخور
,    کامران مولایی هم قدم
,    البوم کامران مولایی اثر انگشت

http://behtaraneh.ir

نباشی من میرم از دست ارامش وقتی هستی هست زیباییت خیره کنندست دوست دارم
با عشقت منو درکم کن جاتو تو قلبم محکم کن حوا شو منو ادم کن دوست دارم
چشمای معصومت رفتار ارومت عشق نامعلومت دیوونم کرد
نگرانت میشم وقتی نیستی پیشم من بعد عاشق میشم پس زود برگرد

==» تکست اهنگ عشق نامعلوم از سایت بهترانه «==

علاقم به تو شدیده دلکندن از من بعیده عشق تو به من رسیده دوست دارم
به من و عشقم عادت کن دنیاتو با من قسمت کن خیال منو راحت کن دوست دارم
چشمای معصومت رفتار ارومت عشق نامعلومت دیوونم کرد
نگرانت میشم وقتی نیستی پیشم من بعد عاشق میشم پس زود برگرد

کامران مولایی دوست دارم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ چشمای معصومت رفتار ارومت اهنگ بغض کامران مولایی کامران مولایی بغض دانلود اهنگ بغض کامران مولایی کامران مولایی جدید دانلود آلبوم اثر انگشت کامران مولایی قسم بخور کامران مولایی هم قدم البوم کامران مولایی اثر انگشت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو