دانلود آهنگ امین فیاض مجنون نگاتم

Download Music Amin Fayaz Majnoone Neqatam

آهنگ امین فیاض بنام مجنون نگاتم

عزیزم عشق من نازنین گل من می خوام تورو ببینم

می خوام بیامو یه روزی یه جایی دسته تو رو بگیرم

دانلود آهنگ امین فیاض مجنون نگاتم

 

متن آهنگ مجنون نگاتم از امین فیاض

عزیزم عشق من نازنین گل من می خوام تورو ببینم

می خوام بیامو یه روزی یه جایی دسته تو رو بگیرم

بگی دوستم داری واسه چشمات بمیرم

من که دوستت دارم بزار برات بمیرم

عزیزم عشق من نازنین گل من می خوام برات بمیرم

می خوام بیامو یه روزی یه جایی دسته تو رو بگیرم

بگی دوستم داری واسه چشمات بمیرم

من که دوستت دارم بزار برات بمیرم

man ke dostet daram bezar barat bemiram

مجنون نگاتم دیونه چشاتم حال من چه خوبه وقتی که باهاتم

majnoone negatam divoone cheshatam hale man che khoobe vaghti ke bahatam

عزیزم عشق من نازنین گل من می خوام تورو ببینم

می خوام بیامو یه روزی یه جایی دسته تو رو بگیرم

بگی دوستم داری واسه چشمات بمیرم

من که دوستت دارم بزار برات بمیرم

man ke dostet daram bezar barat bemiram

مجنون نگاتم دیونه چشاتم حال من چه خوبه وقتی که باهاتم

majnoone negatam divoone cheshatam hale man che khoobe vaghti ke bahatam

ترانه آهنگ مجنون نگاتم از امین فیاض

بگی دوستم داری واسه چشمات بمیرم

من که دوستت دارم بزار برات بمیرم

man ke dostet daram bezar barat bemiram

مجنون نگاتم دیونه چشاتم حال من چه خوبه وقتی که باهاتم

majnoone negatam divoone cheshatam hale man che khoobe vaghti ke bahatam

عزیزم عشق من نازنین گل من می خوام تورو ببینم

می خوام بیامو یه روزی یه جایی دسته تو رو بگیرم

بگی دوستم داری واسه چشمات بمیرم

من که دوستت دارم بزار برات بمیرم

man ke dostet daram bezar barat bemiram

مجنون نگاتم دیونه چشاتم حال من چه خوبه وقتی که باهاتم

majnoone negatam divoone cheshatam hale man che khoobe vaghti ke bahatam